PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy kobieta 30 letnia ma szance na au pair?

  • 21. Data: 2002-08-08 12:55:25
    Temat: Re: czy kobieta 30 letnia ma szance na Au pair?
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wieku. Preferowane są te w okolicach 22 lat.

    > Potrafisz może uzasadnić dlaczego? Tak z ciekawości pytam.

    Im mlodsza dziewczyna, tym ma wiecej sily, by zasuwac przy dzieciakach,
    sprzatac, gotowac, uslugiwac. Bo czesto operki sa po prostu nieludzko
    wykorzystywane, jako nie tylko opiekunki dla dzieci, a jako dziewczyny do
    wszystkiego (prawie).
    I im starsza, tym (zazwyczaj) ma wiecej rozumu, by nie pozwolic sie
    wykorzystywac i wymagac godnego traktowania. A poza tym mloda dziewczyna nie
    bedzie sie jeszcze mocno za zalozeniem swojej rodziny rozgladac...
    Zaspokojona ciekawosc? :)
    Pozdrawiam!
    Iwonka

  • 22. Data: 2002-08-08 12:56:43
    Od: "Radek Wrzesien" <s...@u...pl>

    Ambicji do garnka nie wlozysz.Niestety taka jest prawda, ze w Polsce ludzie
    wyksztalceni, bez znajomosci maja nikle szanse na znalezienie w szybki
    sposob dobrej pracy z dobra placa. Jest coraz gorzej ...

  • 23. Data: 2002-08-08 13:32:56
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Zaspokojona ciekawosc? :)

    Spoko. Ja sądziłem, że do dzieci to 30-latka z reguły ma więcej
    dzoświadczenia i cierpliwości niż 20. Ale twoje argumenty są logiczne i
    zapewne prawdziwe. Młodszą osobę da się jeszcze wychować (bardziej ją ścigać
    i obciążać) a starszą raczej nie.

  • 24. Data: 2002-08-08 14:51:48
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

> [...]

    zapewne prawdziwe. Młodszą osobę da się jeszcze wychować (bardziej ją ścigać

    Prawdziwe, prawdziwe - bylam, widzialam. I dlatego nie zdecydowalabym sie
    nigdy na te prace. Specjalne predyspozycje sa potrzebne, m.in. dobre zdrowie
    (takze psychiczne).
    Doswiadczenie z dziecmi to sprawa drugorzedna, choc najczesciej trzeba sie
    wykazac referencjami, ktore sa sprawdzane.
    Co do cierpliwosci, to im jestesmy starsi, tym chyba gorzej z tym, niestety
    :(
    Pozdrawiam :)
    Iwonka

  • 25. Data: 2002-08-08 15:02:59
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Thu, 8 Aug 2002 14:49:20 +0200, "Marchewka" <i...@w...pl> wrote:

    >To maja juz w mBanku konta firmowe? Od dawna?

    Nie wiem jak w mBanku ale chyba Bank Zachodni prowadzi konta dla firm
    bez prowizji.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 26. Data: 2002-08-22 22:21:28
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <n...@j...one.pl> wrote:

    > Nie wiem jak w mBanku ale chyba Bank Zachodni prowadzi konta dla
    > firm bez prowizji.

    Jak to? Całkiem bez prowizji?
    Tu jest tabela opłat BZ WBK http://www.bzwbk.pl/u235/navi/191384

    A teraz popatrz na mBank
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html
    Założenie konta trwa max tydzień od wypełnienia formularza
    na stronie, jeśli szybko odeslesz podpisaną umowę z kompletem xero
    dokumentów fimy.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 27. Data: 2002-08-22 22:32:47
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Fri, 23 Aug 2002 00:21:28 +0200, "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>
    wrote:

    >Jak to? Całkiem bez prowizji?

    Dlatego napisałem "chyba" ;-)) A dokładniej chodziło mi o BGŻ ;-))