PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy kobieta 30 letnia ma szance na au pair?

  • 1. Data: 2002-08-06 22:46:14
    Temat: czy kobieta 30 letnia ma szance na au pair?
    Od: "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl>

    jak w temacie,
    kolezanka, bdb zajomosc niemieckiego, ukonczone studia pedagogiczne,
    doswiadczenie w nauczaniu i metodyce i takie tam,
    chetnie wyjedzie i zaopiekuje sie dziecmi w Niemczech;
    gdzie ma szukac? znacie wiarygodne miejsce?

  • 2. Data: 2002-08-07 05:21:35
    Temat: Re: czy kobieta 30 letnia ma szance na au pair?
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    Ja nie powiem bo nie wiem, ale piszę bo smutno mi się zrobiło czytając, jak małe
    ambicje ma ta
    kobieta.

    mat

  • 3. Data: 2002-08-07 07:30:06
    Od: W...@d...com.pl (Wojciech Janczara)

    Cześć,

    > Ja nie powiem bo nie wiem, ale piszę bo smutno mi się zrobiło czytając,
    jak małe ambicje ma ta
    > kobieta.

    Chyba za szybko ją oceniłeś. Może potrzebuje tych pieniędzy na utrzymanie
    dzieci, może na leczenie kogoś bliskiego. W takich ciężkich przypadkach
    ambicje chowa się do kieszeni i bierze się każdą pracę, która pozwala więcej
    zarobić.

    Best Regards
    or/lub
    Pozdrawiam Wojtek

  • 4. Data: 2002-08-07 07:32:00
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > Ja nie powiem bo nie wiem, ale piszę bo smutno mi się zrobiło czytając,
    jak małe ambicje ma ta
    > kobieta.

    Może nie chodzi o ambicje, ale o to że ta kobieta nie może żadnej pracy w
    Polsce dostać?
    Kobiecie w naszym kraju jest dużo trudniej dostać pracę...

    R.

  • 5. Data: 2002-08-07 07:40:27
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "budowa-2" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Ja nie powiem bo nie wiem, ale piszę bo smutno mi się zrobiło czytając,
    jak małe ambicje ma ta
    > kobieta.

    A może właśnie duże. Wiele osób nie podjełoby ryzyka. Może chce zobaczyć
    trochę coś innego ew. wyemigrować i zarobić więcej niż tu.

  • 6. Data: 2002-08-07 07:41:34
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Może nie chodzi o ambicje, ale o to że ta kobieta nie może żadnej pracy w
    > Polsce dostać?
    > Kobiecie w naszym kraju jest dużo trudniej dostać pracę...

    Sadzisz, że nie znajdzie chętnych na korki za np. 15 zł na godz?

  • 7. Data: 2002-08-07 07:46:49
    Od: "matad0r" <M...@w...pl>

    > A może właśnie duże. Wiele osób nie podjełoby ryzyka. Może chce zobaczyć
    > trochę coś innego ew. wyemigrować i zarobić więcej niż tu.

    Ryzyko zgoda..
    Ale zarobki na Au pair to nie jest nic duzego...
    Wiem bo widzialem kiedy pracowalem w niemczech - dziewczyny ktore pracowaly
    i dostawaly oplacony kurs jezyka, jedzenie, spanie i jakies
    kieszonkowe(miesiecznie tyle ile ja zarabialem w kilka dni...

    a pracowaly calkiem sporo.

  • 8. Data: 2002-08-07 08:35:14
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > Sadzisz, że nie znajdzie chętnych na korki za np. 15 zł na godz?

    Toż to szczyt ambicji! Piękna kariera zawodowa!
    Nie wspomnę o rozwoju zawodowym, stażu, ubezpieczeniu, pewnej stabilizacji.
    Jak długo miałaby udzielać tych korepetycji?
    Rozumiem rok, dwa ale co ze stażem?

    R.

  • 9. Data: 2002-08-07 08:43:09
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RZ" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie wspomnę o rozwoju zawodowym, stażu, ubezpieczeniu, pewnej
    stabilizacji.
    > Jak długo miałaby udzielać tych korepetycji?

    Może to zarejestrować i się ubeezpieczyć i chyba lepiej na tym wyjdzie niż
    na au pair. Au pair jest dobre jak ktoś chce się nauczyć języka i zdobyc
    doświadczenie a nie do zarobkowania i stabilizacji.

  • 10. Data: 2002-08-07 09:00:28
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > Może to zarejestrować i się ubeezpieczyć i chyba lepiej na tym wyjdzie niż
    > na au pair. Au pair jest dobre jak ktoś chce się nauczyć języka i zdobyc
    > doświadczenie a nie do zarobkowania i stabilizacji.

    Zarejestrować firmę? Sam ZUS to 605 zł (najmniejszy) bez wzgędu na to,
    czy ma się dochody czy nie.
    Au pair może nie bardzo służy do zarobkowania i stabilizacji, ale czy
    korepetycje
    do tego służą?
    Za granicą można nauczyć się doskonale języka, poziom życia jest
    zdecydowanie
    wyższy. Jak się rozezna w terenie zawsze może robić coś innego za lepsze
    pieniądze.
    A znajomość języka na pewno przyda się po powrocie do kraju.

    R.