PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i list motywacyjny a e-mail

  • 41. Data: 2002-09-26 16:34:52
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jacek <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Ojej! Wstrzasajace... a w czym moglbym wyslac zeby nie byc odstrzelonym?

    W dowolnym open standard.

    > Ale bez zartow! Jestes dla mnie kolejnym idiota ktoremu od.....ebalo i na
    > wskutek 20% bezrobocia ma jakies poronione wymagania....

    Milo mi. Na szczescie nie musisz pracowac u idiotow.
    NA nieszczescie ci idioci musza pracowac na Ciebie.

    > ps: nie mam zamiaru ubiegac sie u ciebie o prace dzieki Bogu... zreszta
    > nawet nie jestem ciekaw co to za firemke masz...

    A ja nie jestem ciekaw gdzie leczysz swoje kompleksy - bo to kiepscy
    lekarze :-)

    --
    ___________ (R)

  • 42. Data: 2002-09-26 16:36:15
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Slavo <slavo-s(nospam)@gmx.net> wrote:

    > bo masz pewnie małą firme związaną z informatyką - tworzysz więc ten 0,05%
    > ;-))))

    Nie = bo jezeli ktoś na dzień dobry czyni założenie, że 'worda każdy
    przeczyta', to nie nadaje sie do pracy.
    Założenia podstawą spartolenia.

    > p.s.http://mike.oldfield.org.pl/ - w tym temacie się akurat zgadzamy - mój
    > ulubiony wykonawca ;-))))

    Zaprawszam do fanklubu :-)
    --
    ___________ (R)

  • 43. Data: 2002-09-26 16:37:07
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    krzysiek.m <k...@g...pl> wrote:
    > Wszyscy piszą - doc, rtf, pdf. A może by tak po prostu HTML ??? Chyba każdy
    > go odczyta......

    A nie prościej TXT? Tak sie sklada, ze najlepiej sie to czyta, bez
    udziwnien, bez bajerkow...
    --
    ___________ (R)

  • 44. Data: 2002-09-26 16:38:28
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Cyneq <c...@p...fm> wrote:

    > Zakład o Browca że na 100 najwyżej jeden odpowie. Reszta nie będzie się
    > zajmowała "lamerami co nie wiedzą jak wysyłać dokumenty"

    Jeżeli nie odpowiedzą, to walić ich. Pracodawca który na dzień dobry
    uwala tych, którzy pytają, aby uniknąc błędu nie jest dobrym pracodawcą.

    --
    ___________ (R)

  • 45. Data: 2002-09-26 19:15:31
    Od: "Marcin Jaskólski" <m...@n...zodiac.mimuw.edu.pl>

    Witam,

    Ja
    > ... do tego, aby CV zostało odstrzelone bez pytania.
    >
    > P.S. na przykład u mnie.

    To znaczy że od razu kasujesz CV przysłane w Wordzie? Nie sądzisz, że w ten
    sposób strzelasz gola do własnej bramki, przepuszczając być może dobrych
    fachowców ?

    Pozdrawiam,
    Marcin Jaskólski

  • 46. Data: 2002-09-26 20:03:04
    Od: jerzy szczudłowski <j...@j...net.pl>

    ... and Marcin Jaskólski disseminated foul capitalist propaganda:
    > To znaczy że od razu kasujesz CV przysłane w Wordzie? Nie sądzisz, że w ten
    > sposób strzelasz gola do własnej bramki, przepuszczając być może dobrych
    > fachowców ?

    Akurat Word to jest takie coś, czym można odsiać ziarno od plew :)

    --
    English lesson #1:
    Autostrada na Hel - Highway To Hell

  • 47. Data: 2002-09-26 20:47:11
    Od: "Marcin Jaskólski" <m...@n...zodiac.mimuw.edu.pl>

    Witam,

    jerzy szczudłowski <j...@j...net.pl> wrote in message
    > ... and Marcin Jaskólski disseminated foul capitalist propaganda:
    >
    > Akurat Word to jest takie coś, czym można odsiać ziarno od plew :)

    Wiedziałem że mądry, ale aż tak ? :-))))

    Pozdrawiam,
    Marcin Jaskólski

  • 48. Data: 2002-09-26 21:08:47
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    _...@i...pl (Adam P?aszczyca) wrote in <amvcsf$i0a$3@news.onet.pl>:

    >Kilku, ktorzy do mojej firmy aplikowali tez tak mysleli.

    Rozwin.

    W.

  • 49. Data: 2002-09-27 19:07:23
    Od: j...@H...poczta.fm (juij)

    Adam Płaszczyca napisał:

    >Kilku, ktorzy do mojej firmy aplikowali tez tak mysleli.

    a gdybym Ci wysłał CV w docu z informacją w mailu, że na życzenie mogę
    je wysłać również w RTF, PDF, HTML czy TXT z dowolnym kodowaniem, to
    otrzymałbym jakąś odpowiedź czy też ląduje w koszu?

    Chyba najuczciwiej byłoby, gdyby w ogłoszeniu podawana była inforacja o
    oczekiwanym formacie, bo tak to możemy się bawić w jasnowidzów w różnym
    skutkiem, bo odpowiedź na to jaki format jest najodpowiedniejszy nie
    jest jednoznaczna. Dla jednych będzie to któryś z otwartych standardów,
    dla drugich DOC wypluty przez MS Worda.

    --
    Pozdrawia
    Wojtek <j...@H...poczta.fm> - bez 'HaTeSPAM.'

  • 50. Data: 2002-09-27 20:11:21
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> napisał(a):

    > Kilku, ktorzy do mojej firmy aplikowali tez tak mysleli.

    Czyżbyś był nawiedzonym fanatykiem Linuxa i OpenSource? ;-) Swoją drogą to ze
    strony pracodawców ładnie byłoby gdyby pisali w jakim formacie oczekują
    zgłoszeń w formie elektronicznej. A najlepsza metoda wysyłania aplikacji to
    zwykłą pocztą lub faxem.
    pozdrawiam
    Piotr