PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i list motywacyjny a e-mail

  • 151. Data: 2002-10-09 10:45:13
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: suo <s...@k...pl>

    On 9 Oct 2002 10:16:30 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:
    >Jak do tej pory zawsze występujesz w dueciku z JMK. Jak zobaczę Cie
    >samego przeciw wielu, a nie tak jak dotychczas w dwóch na jednego, to
    >uwierzę.

    Zwyczajowo kłamiesz. Widzieliśmy się dwa azy - raz w AP i raz podczas
    czynności serwisowych granady na rogu Kasprzaka i Skierniewickiej.

    Gwoli informacji, li tylko rozmawialiśmy i nawet gdyby twoim
    interlokutorem miałby być świstak niemowa to też wypadłbyś miernie.

    --
    suo

  • 152. Data: 2002-10-09 10:46:09
    Od: suo <s...@k...pl>

    On 9 Oct 2002 10:17:30 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:
    >Niniejszym informuję, że wysnułeś własnie nieprawdziwe oskarżenie, a
    >skoro zrobiłeś to publicznie, to również publicznie za to przeproś.

    Niniejszym informuję, iż dotychczas nieodszczekałeś swoich pomówień
    wobec kilku osób z innej grupy dyskusyjnej więc wiarygodność twa jest
    mniejsza od zera.

    --
    suo

  • 153. Data: 2002-10-09 10:50:48
    Od: suo <s...@k...pl>

    On 9 Oct 2002 10:21:37 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >Nie, cały nie jest. Tylo Ty i JMK zawsze wyskakujecie razem.

    I znowu łżesz, usenet jest publiczny - więc czytając twe wypociny
    każdy ma prawo je komentować.

    >Mam wrażenie, że gdyby nie ta wzajemna adoracja to bylibyście niewiele
    >mającymi do powiedzenia szaraczkami.

    Adasiu, nie zamierzam się z tobą licytować - wnioskuję natomiast, iż
    znowu sądzisz świat po sobie. Lepiej napisz na grupie, o tym jak
    dostałeś burę za używanie firmowych komputerów do obrażania innych
    osób w internecie w godzinach pracy.

    --
    suo

  • 154. Data: 2002-10-09 11:02:33
    Temat: dość proszę tej dyskusji!!!!!
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "suo" <s...@k...pl> wrote in message

    > Niniejszym informuję, iż dotychczas nieodszczekałeś swoich pomówień
    > wobec kilku osób z innej grupy dyskusyjnej więc wiarygodność twa jest
    > mniejsza od zera.

    jejku ludzie!!!! dość już proszę... zazwyczaj wątek o formacie CV jest moim
    ulubionym ale teraz już przeginacie - idzcie sobie na priva, co?

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 155. Data: 2002-10-09 14:28:04
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    suo <s...@k...pl> wrote:

    > Zwyczajowo kłamiesz. Widzieliśmy się dwa azy - raz w AP i raz podczas
    > czynności serwisowych granady na rogu Kasprzaka i Skierniewickiej.

    I jakims dziwnym trafem dwa razy z JMK. Ciekawe, ciekawe...

    > Gwoli informacji, li tylko rozmawialiśmy i nawet gdyby twoim
    > interlokutorem miałby być świstak niemowa to też wypadłbyś miernie.

    Nie, nie rozmawialiście jedynie - to była wzajemna adoracja.

    --
    ___________ (R)

  • 156. Data: 2002-10-09 14:29:06
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    suo <s...@k...pl> wrote:

    > Niniejszym informuję, iż dotychczas nieodszczekałeś swoich pomówień
    > wobec kilku osób z innej grupy dyskusyjnej więc wiarygodność twa jest
    > mniejsza od zera.

    Nie mogę odszczekać nieistniejących pomówień.
    Ty, kiedy samochód mojego teścia usilnie nazywałeś moim, nawet prywatnie
    przeprosic nie raczyłeś.
    --
    ___________ (R)

  • 157. Data: 2002-10-09 14:30:09
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Beata <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Poniżej pewnego poziomu rozmowy nie schodźmy bo nie będzie to z korzyścią a
    > ani dla ciebie ani dla mnie. Pozwól więc że zakończymy pogawędkę (trudno to
    > nazwać dyskusją gdyż nic merytorycznego z niej nie wynikło). Miłego dnia -

    Miłego dnia i owocnego zapoznawania się z metodami prawidłowego
    cytowania.

    --
    ___________ (R)

  • 158. Data: 2002-10-09 14:32:33
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    suo <s...@k...pl> wrote:

    > I znowu łżesz, usenet jest publiczny - więc czytając twe wypociny
    > każdy ma prawo je komentować.

    Zgadza się. Również Ty i JMK. I za każdym razem, kiedy się pojawiacie,
    to razem.
    To jest moja obserwacja, Wasze pojawienie się w tym wątku to potwierdza.
    Szkoda, że zrozumienie tego jest poza zasięgiem Twego aparatu
    pojeciowego.

> [...]
    > znowu sądzisz świat po sobie. Lepiej napisz na grupie, o tym jak
    > dostałeś burę za używanie firmowych komputerów do obrażania innych

    Cóz, w ostatniej rozmowie zdradziłeś, że masz cos wspólnego z
    marketingiem. Współczuję Ci, że nie dość, iz wciskasz ludziom kit, to
    sam zacząłeś w kit własnej produkcji wierzyć.

    --
    ___________ (R)

  • 159. Data: 2002-10-10 09:28:31
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > Absolutnie nic by to nie wniosło w kwesti, czy Beata może twierdzić bez
    > tej informacji, czy jest, czy nie, moja konkurencją.

    Ale wniosłoby w kwestii formatu CV. Gdzieś wcześniej napisałeś że
    odrzuciłbyś podanie kandydata przysłane w pliku .doc, poza tym bardzo
    rygorystycznie wypowiadałeś się na temat formatowania tekstu więc jestem
    ciekawy w jakiej branży i dla jakich zawodów stawiane są takie wymagania.
    pozdrawiam
    Piotr

  • 160. Data: 2002-10-10 10:06:36
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr <p...@n...gazeta.pl> wrote:

    > rygorystycznie wypowiadałeś się na temat formatowania tekstu więc jestem
    > ciekawy w jakiej branży i dla jakich zawodów stawiane są takie wymagania.

    Jeszcze raz - wymaganie brzmi 'nie zakładaj, a sprawdzaj'. A branża -
    nadzór nad procesamoi przetwarzania danych.

    --