PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i list motywacyjny a e-mail › Re: cv i list motywacyjny a e-mail
  • Data: 2002-09-25 10:42:56
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > magisterskie, znam bardzo dobrze angielski, srednio niemiecki, drugi rok
    > ucze sie wloskiego, oprocz tego kurs ksiegowosci komputerowej, bardzo
    dobra
    > znajomosc obslugi komputera. Pracowalam jako referent
    > administracyjno-biurowy, sprzedawca, hostessa, konsultanka firmy
    > kosmetycznej. Fakt, informatykiem nie jestem, ale obecnie szukam pracy i z
    > tego wynika, ze mnie nie chca nawet na tak "glupie" stanowisko pracy jakim
    > jest sekretarka.
    >
    > Jacek, zacytowalam akurat Twoj post, ale nie bierz mojej uwagi do siebie.
    Ja
    > sie tylko zastanawiam, dlaczego pracodawcy maja takie wymagania, a pozniej
    > okazuje sie, ze prace dostaje osoba, ktora mysli, ze *.pdf to wirus...
    >
    > Pozdrawiam
    > Ola

    Z sekretarkami/ laskami z HRow z ktorymi mialem stycznosc w firmach w
    ktorych pracowalem to prawie wszystkie bylo spoko, ale nie byly biegle w
    kompie. Po prostu znaly sie na Wordzie, Outlooku, Excellu i tyle. Wiec jak
    kiedys jedna dziewuszka z HRu wykasowla sobie niechcacy ikonke z Outlookiem
    z pulpitu Windowsa to nie odbierala maili przez 2 miesiace.... Poza tym
    panie w tymze HRu nie otwieraly maili z pdf'ami ale za to wszystkie
    otworzyly maile z virusem "I LOVE YOU".

    Dlaczego nie chca Cie nawet na sekreterke? Nie mam kompletnie pojecia... Po
    prostu mamy chora sytuacje w Polsce i rozne firmy maja rozne mniej lub
    bardziej po.....ebane wymagania. Gdzies ponizej jest post Mr. Adama P, w
    ktorym pisze ze jakbys wyslala mu cv mailem w postaci Worda to on by to
    natychiast skasowal i nie zrobilabys u niego kariery.... Niestety takich
    jelopow sa w tym kraju setki, a ich buractwo wyszlo na wierzch w zwiazku z
    kiepska sytuacja na rynku pracy.

    Moja znajoma sprzedala mi tekst ktory uslyszala w swoim dziale
    personalnym "Damy ogloszenie, ze szukamy kogos z 3 jezykami, bo jak damy z 2
    to bedziemy miec 500 zgloszen, a jak damy z 3 - bedzie ich tylko 50 i bedzie
    latwierj i szybciej wybrac".

    No i co ja mam ci powiedziec wiecej....??? Z drugiej strony - istnieje cala
    rzesza jelopow, ktorzy choc niekompetentni - trzymaja sie stanowisk, albo
    spokojnie przechodza z jednej firmy do drugiej bo "maja doswiadczenie"....

    pzdr i zycze powodzenia

    jacek