PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i list motywacyjny a e-mail › Re: cv i list motywacyjny a e-mail
  • Data: 2002-09-25 10:48:22
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

    "Ola Mycha" <m...@n...spam> wrote in message
    news:ams2tl$i1q$1@news.tpi.pl...

    > Tak sie przygladam calej dyskusji i troche mnie zatkalo. Skoro wszyscy
    > twierdzicie, ze sekretarki to takie tepe glowy, to w takim razie skad sie
    > biora wymagania pracodawcow zwiazane z tym stanowiskiem pracy? Mam
    skonczone
    > studia licencjackie administracyjne, wlasnie zaczynam uzupelniajace

    mea culpa... wiesz co, tu się troszkę mi wstyd zrobiło za takie
    uogólnieniami, ale chodzi mi genetelnie o to że dana osoba pracująca na
    stanowisku sekretarki/asystenki czy hrowca nie musi umieć instalować sobie
    innego oprogramowania, znać różnych formatów plików, czy innych tego typu
    żeczy, poza tym często jest jej nie wolno samamu sobie instalować innego
    programowania. ma ona się znać na tym na czym ma się znać. konsekwencją tego
    jest to, że wysyłając pismo w niezrozumiałym dla jej systemu formacie taki
    delikwent naraża się na problemy i robi to przez własną głupotę

    --
    pozdrówka, Slavo