PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv e-mailem - z jakiego adresu?

  • 11. Data: 2003-10-09 05:03:17
    Temat: Re: cv e-mailem - z jakiego adresu?
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Wed, 8 Oct 2003 21:01:02 +0200, gdy "veni VIDI vici"
    <s...@o...pl> napisał:

    >/ rok o
    >
    >To bardzo dobry i tani sposób na wyróżnienie się np domeną nazwisko.pl
    >a przy okazji na stronie można pokazac swoje osiągnięcia, bądź
    >zainteresowania bądź ... cokolwiek innego:)

    A jeszcze taniej nazwisko.com lub nazwisko.info ;-)
    (ok. 12 euro rocznie np. w www.gandi.net).

    pzdr
    Robert

  • 12. Data: 2003-10-09 07:30:45
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > a...@y...com news:ugf8ovga0of7e924shipmg1jlualo6u7el@4ax.com

    > 3. mozesz tez zainwestowac w swoja domene + email + www (ok 200-300 / rok
    > ile sam zrobisz sobie WWW)

    Duzo taniej zalozyc najtansze platne konto np w Onecie. Ca 30 zl za rok
    konta to dosc niewiele.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 13. Data: 2003-10-09 12:24:17
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > Oczywiście z darmowego konta/serwera.

    przy czym zalecam rozwage przy wyborze serwera. w wielu firmach zablokowane
    jest przyjmowanie emaili z adresow typu yahoo, hotmail itp (polityka
    antyspamowa). najlepiej jednak skorzystac z uprzejmosci jakiegos kolegi i
    zalozyc konto na "zaprzyjaznionym" serwerze (uczelnia, serwer osiedlowy
    itp.)

    wojtek

  • 14. Data: 2003-10-09 12:40:36
    Od: Catbert <v...@w...pl>

> [...]
    > antyspamowa). najlepiej jednak skorzystac z uprzejmosci jakiegos kolegi i
    > zalozyc konto na "zaprzyjaznionym" serwerze (uczelnia, serwer osiedlowy

    Gdy to robiłem, to konto wyglądało np.tak:

    i...@w...pl lub inny darmowy serwer;

    Wysyłanie z serwera pracodawcy jest małopolityczne - dlaczego - w
    postach wyżej.
    Niepolityczne jest też: Jureczek@.... Niuniek003@... etc.
    Nie wysłałbym równiez z konta kolegi jan.kowalski@... gdy nazywam się
    adam.jankowski@... etc. szczególnie, gdy w cv wpisałem, że jestem
    mistrzem w posługiwaniu się internetem.

    Te same uwagi do wysyłających zapytania ofertowe - śmiesznie wygląda
    propozycja JV i budowy np. promu kosmicznego wysłana z darmowego serwera
    z nadawcą: "jasio" lub podobnym.

    PZdr: Catbert EHRM

  • 15. Data: 2003-10-09 14:45:00
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Wed, 08 Oct 2003 18:55:00 +0200, gdy gienia
    <a...@y...com> napisał:

    >Witam,
    >
    >Moze dziele wlos na czworo, ale ogarnela mnie nastepujaca watpliwosc:
    >czy CV i LM wysylac do firm z mojego prywatnego adresu (ktory mam na
    >yahoo), czy z konta firmy, w ktorej obecnie pracuje

    Większość firm w Polsce używa (niestety) Outlooka, który nie pokazuje
    adresu nadawcy, więc nie jest to jakaś kluczowa kwestia. Raczej przejmuj
    się adresem który umieszczasz w treści CV przy danych kontaktowych.

    pzdr
    Robert