PracaGrupypl.praca.dyskusje › comarch finlandia nokia praca

  • 1. Data: 2005-03-19 13:55:15
    Temat: comarch finlandia nokia praca
    Od: Sebastian <a...@w...pl>

    Witam grupowiczów;-)
    Czy pracował ktoś jako programista Comarch'u w Finlandii dla Nokii?
    Jeśli tak to czy możecie powiedzieć coś o warunkach i płacach na takim
    wyjeździe/kontrakcie?
    Z góry wielkie dzięki;-)

  • 2. Data: 2005-03-19 15:05:50
    Temat: Re: comarch finlandia nokia praca
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czy pracował ktoś jako programista Comarch'u w Finlandii dla Nokii?
    > Jeśli tak to czy możecie powiedzieć coś o warunkach i płacach na takim
    > wyjeździe/kontrakcie?

    Tak od razu chcesz do Finlandii ? Kontrakt jest conajmniej na pol roku.
    Trzeba byc bieglym z C i komunikatywnym z angielskiego. A co wytargujesz
    to twoje, bo kazdy ma takie warunki jakie wyklocil ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-03-19 15:44:44
    Od: Sebastian <a...@w...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Tak od razu chcesz do Finlandii ? Kontrakt jest conajmniej na pol roku.
    > Trzeba byc bieglym z C i komunikatywnym z angielskiego. A co wytargujesz
    > to twoje, bo kazdy ma takie warunki jakie wyklocil ...

    Nie od razu tylko po jakims miesiacu na roczny albo 2-letni kontrakt, a
    biegly w C i angielskim jestem;-) Zlozono mi propozycje 3-3,5 tys brutto
    pensji w Polsce, 45 euro diety dziennej tam w Finlandii, oplacone lokum
    lub ekwiwalent 800 ero/m-c na mieszkanie, oplacany co miesieczny przelot
    samolotem do kraju i premie (uznaniowe rzecz jasna). Co myslisz o takiej
    ofercie? W sumie w obecnej pracy zarabiam 4 tys. brutto i mocno sie
    zastanawiam, bo gdybym mial przejsc do comarchu i pracowac tylko w
    Polsce to mi sie nie oplaca mniej zarabiac, jesli jednak (wg zlozonej mi
    propozycji) mialbym wyjechac to chyba sie oplaca co? Moze wiesz tez o
    tym jak drogie jest tam zycie, i ile mozna zaoszczdzic na tych dietach?
    Bede wdzieczny za jakies sugestie, moze znasz kogos albo slyszales cos o
    pracy tam w Finlandii?
    Pozdrawiam ;-)

  • 4. Data: 2005-03-19 16:08:53
    Od: "mangha" <R...@d...pl>

    "Sebastian" <a...@w...pl> wrote
    > Moze wiesz tez o
    > tym jak drogie jest tam zycie, i ile mozna zaoszczdzic na tych dietach?
    > Bede wdzieczny za jakies sugestie, moze znasz kogos albo slyszales cos o
    > pracy tam w Finlandii?
    Życie w Finlandii jest bardzo drogie, jedzenie w sklepie jest ze 2x droższe
    niż w Polsce, piwo w pubie 2-4 euro, kosmetyki - ceny mniej więcej jak w
    Polsce, ciuchy też drogie.
    Co do pracy, to przygotuj się na permanentną noc lub dzień - zależy od pory
    roku. Poza tym jest zimniej niż u nas i jest suche powietrze. Z zalet - mają
    niesamowicie pyszną wodę w kranie (lepsza niż jakakolwiek mineralna u nas) i
    b.zdrowe jedzenie. I w każdym hotelu jest sauna za friko :) Poza tym wszyscy
    mówią po angielsku i bez problemów się dogadasz. Kobiety bardzo ładne :-)))
    ładniejsze niż Polki.

    --
    mangha
    If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be

  • 5. Data: 2005-03-19 18:10:40
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > samolotem do kraju i premie (uznaniowe rzecz jasna). Co myslisz o takiej
    > ofercie? W sumie w obecnej pracy zarabiam 4 tys. brutto i mocno sie

    Przy czym jesli zrezygnujesz z przelotu to masz jakies 1500 zl dodatkowo
    o ile pamietam ;-) Tak czy inaczej jesli nie masz wielkich zobowiazan w
    Polsce to jedz. Nawet jesli nie jest to propozycja intratna, to bedzie
    mocno procentowac na przyszlosc. Acha .... a jak sie juz zatrudnisz to
    pod zadnym pozorem nie pisz w ciagu pierwszego miesiaca na hyde_park@

    ;-))))))))

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-03-19 19:21:01
    Od: Sebastian <a...@w...pl>

    KrzysiekPP wrote:

> [...]
    > Polsce to jedz. Nawet jesli nie jest to propozycja intratna, to bedzie
    > mocno procentowac na przyszlosc. Acha .... a jak sie juz zatrudnisz to

    Dzięki za odpowiedź. Niestety nie łapie z tym "hyde_park@" :-(
    Wyjaśnisz? ;-)

  • 7. Data: 2005-03-19 19:52:19
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Dzięki za odpowiedź. Niestety nie łapie z tym "hyde_park@" :-(
    > Wyjaśnisz? ;-)

    Jak zjawisz sie na kawę/herbatę w socjalnym to sie dowiesz o co chodzi
    ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2005-03-21 09:12:31
    Od: Paweł <d...@o...pl>

    Sebastian wrote:

    > Nie od razu tylko po jakims miesiacu na roczny albo 2-letni kontrakt, a
    > biegly w C i angielskim jestem;-) Zlozono mi propozycje 3-3,5 tys brutto
    > pensji w Polsce, 45 euro diety dziennej tam w Finlandii,

    a pytales sie ile comarch bieze pieniazkow za pracownika
    w porowananiu do tych 45 euro dziennej diety?
    smutna to prawda, ale niestety polacy jada tam niejako murzyni,
    a prezes tylko zaciera lapki...

  • 9. Data: 2005-03-21 10:05:59
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2005 10:12:31 +0100, Paweł <d...@o...pl> napisał:

    > a pytales sie ile comarch bieze pieniazkow za pracownika
    > w porowananiu do tych 45 euro dziennej diety?
    > smutna to prawda, ale niestety polacy jada tam niejako murzyni,
    > a prezes tylko zaciera lapki...

    Żałosne.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 10. Data: 2005-03-21 11:30:08
    Od: "Sebastian" <a...@w...pl>

    Zawsze pracujac dla kogos bedzie tak ze pracodawca bedzie zacieral rece a
    pracownicy pracuja w sumie dla niego. Wazne tylko zeby pracownicy mogli tez
    dobrze zarobic. Dlatego pytanie czy sa to takie luzne dywagacje czy tez znasz
    firme "od srodka" i mozesz cos na ten temat prawdziwego powiedziec? Z gory
    wdziecznosc za odpowiedz;-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl