PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Date: Mon, 8 Nov 2004 23:50:21 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@cah148.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "jaQbek" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości
    news:opsg5xjfx57m54c6@pop3.poczta.onet.pl...
    > [...ciach...]
    > A w moim odczuciu "reformę" mentalnosci polskiego społeczeństwa zacząc
    > trzeba od wcześniejszych etapow edukacji, a nie od studiów. Rzecz tkwi w
    > problemie, który wielu widzi, ale jakos nie potrafią wyciągnąć z niego
    > wniosków - systemie edukacji w Polsce. A problem jest w tym, czego uczy
    > polska szkoła.
    > Dam prosty przykład: Kończy młody człowiek szkołę średnią. Załóżmy że
    > jest to liceum. Zna pewnie na pamięc niejedną ksiązkę i z niejednym
    > studentem mógłby się licytować wiedzą ale co z tego, skoro nawet nie
> [...]
    Pewnie masz racje, tylko że w ten system zakłada celowe bezrobocie i
    chociażbyś nie wiem co umiał i co potrafił to i tak na 10 dwoje będzie bez
    pracy + -.
    Człowiek uczy się całe życie a zarzucanie komuś próżności czy lenistwa i
    innych cech jest próbą wytłumaczenia czyjś nieudolności. Człowiek
    pracujący ponad miarę(10 godzin) jest chory.

    Józek