PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    From: "Immona" <n...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Date: Mon, 8 Nov 2004 20:28:28 +0100

    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cmoetf$s5b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Problemu tego sie nie rozwiąże urzednikami.

    > Co do urzedow, to to jest jakies nieporozumienie (mówie o urzedach pracy).
    > Kiedys bylem "klientem" takiego przybytku w małej miejscowosci, sadze ze
    > najlepiej by bylo je zlikwidowac po prostu i tyle, bo to fikcja jest.
    > Pomocy nie daje to zadnej, bo niby jaka moze pomoc dac? Moze odrobine
    > sensu by mialy
    > kredyty na wlasna dzialalnosc, ale fundowanie ich absolwentom to lepiej
    > trumne od razu dac.

    > Kase na ten cel osobiscie bym przenaczyl na zajecia w szkolach i
> [...]

    Alez owszem. Ja nie jestem urzedniczka :). Praca na uczelniach, z ludzmi,
    zanim sie stana klientami UP, to pomysl, ktory sie regularnie pojawia.
    Sztuka w dopracowaniu szczegolow. Darmowych i dostepnych szkolen nt.
    autoreprezentacji, szukania pracy, warsztatow itp jest na uczelniach duzo;
    chodzi na nie niewiele osob. Sa to zwykle te, ktore i bez tego nie beda
    mialy problemow, bo sa aktywne, ciekawe swiata i zadne wiedzy. Ci, ktorzy
    potrzebuja tego naprawde, nie ida tam. Nie ma mozliwosci ich sciagnac na
    sile. Albo by to trzeba uczynic niezwykle atrakcyjnym (jak?), albo musialaby
    sie dokonac cudowna przemiana w swiadomosci spolecznej. Klienci UP moga byc
    naklonieni do roznych aktywnosci metodami bardziej administracyjnymi. Brzmi
    strasznie, ale tak jest :/

    I.