PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    From: "Immona" <n...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Date: Mon, 8 Nov 2004 17:13:00 +0100

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncov2au.jid.arturcz@blabluga.hell.pl...
    > Ja przepraszam, ale pl.soc.polityka ->that way.
    >
    > Lepsze i skuteczniejsze będzie pobudzenie gospodarki tak, aby drobna
    > (i nie tylko) przedsiębiorczość była bardziej opłacalna. Czyli
    zmniejszenie
    > obciążeń pt. ZUS i podatki. Czyli polityka. Wszelkie inne działania to
    nawet
    > nie protezy, tylko zwykłe mydlenie oczu i udawanie, że rząd coś robi.
    > Bo od takiego czy innego programu miejsc pracy nie przybędzie.

    Masz sporo racji. Tyle, ze ja nie zadaje tego pytania po to, zeby sobie po
    prostu podyskutowac - mam kontakt z ludzmi wymyslajacymi programy prowadzone
    z pieniedzy panstwowych i unijnych, beda wkrotce tworzone nowe programy i
    pomyslalam, ze a nuz ktos na ppd okaze sie geniuszem, ktory wymysli jakis
    swietny pomysl, ktory bede mogla podrzucic i przekazac. Wiele razy narzekano
    na tej grupie, ze to, co jest obecnie, jest niedoskonale (i to jest prawda).

    Wladzy nad kodeksem pracy, ZUSem i podatkami nikt tu niestety nie ma. Jest
    do dyspozycji kasa i wspolpraca urzedow.
    A na soc.polityka nie podoba mi sie atmosfera, wiec przykro mi, zostane tu z
    pytaniem - najwyzej nikt nie odpisze.

    I.