PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
  • Data: 2004-11-08 14:57:34
    Temat: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-11-08, Immona <n...@z...com.pl> wrote:
    > Podzielcie sie opiniami i pomyslami na programy, dzialania itd., ktore by
    > byly lepsze i skuteczniejsze niz to, co funkcjonuje obecnie w zwalczaniu
    > bezrobocia wsrod mlodziezy (szczegolnie absolwentow).
    Ja przepraszam, ale pl.soc.polityka ->that way.

    Lepsze i skuteczniejsze będzie pobudzenie gospodarki tak, aby drobna
    (i nie tylko) przedsiębiorczość była bardziej opłacalna. Czyli zmniejszenie
    obciążeń pt. ZUS i podatki. Czyli polityka. Wszelkie inne działania to nawet
    nie protezy, tylko zwykłe mydlenie oczu i udawanie, że rząd coś robi.
    Bo od takiego czy innego programu miejsc pracy nie przybędzie.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    http://www.shibumi.org/eoti.htm