PracaGrupypl.praca.dyskusje › co wybrać?

  • 11. Data: 2002-02-27 22:01:48
    Temat: Re: co wybrać?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a5iuir$gbo$1@news.lublin.pl...

    > jezeli Lublin to dziura (korepetycje z ortografii dla kolegi -
    > wysokojakosciowego specjalisty-informatyka od instalowania windows'ow &
    > linux'ow), to Wroclaw - duza dziura ... i to postgermanska
    > M.

    Chodzi o to ze w Lublinie sa sami rolnicy i maly rynek informatyczny. Dla
    jednych to dobrze bo mala konkurencja a dla innych kiepsko i ci uciekaja do
    wiekszych miast. A odnosnie diury to mam dysleksje i bylem na maturze
    zwolniony z ortografi. Nie przeszkadza mi to bo mam slowinki w windowsie i
    linuxie ktore sprawdzaja za mnie bledy

    pozdr
    kk

  • 12. Data: 2002-02-28 07:22:20
    Od: eReS <s...@n...address>

  • 13. Data: 2002-02-28 10:44:28
    Od: "Jola" <s...@p...onet.pl>

    Było to już kilka razy przerabiane w grupie.

    Umowa zlecenie rodzi obowiązek całego ZUSu w procentach takich samych jak
    umowa o pracę. Oczywiście jeżeli zleceniobiorca nie jest nigdzie indziej
    zatrudniony i nie jest studentem. (zatrudniony w innym zakładzie i zarabiący
    min. 760,00 płaci tylko ubezpieczenie zdrowotne, student do 26 roku nie
    płaci nic, powyżej 26 roku życia płaci zdrowotne)

    W twoim przypadku : 8,10 PLN x 60 h = 486,00 brutto
    x (9,76% UE. + 6,5 % UR + 2,45% UW = 18,71 % ZUS) = 90,93 zł

    486,00 - 90,93 = 395,07 zł
    x 20 % koszty uzyskania = 79,01 zł
    395,07 - 79,01 = 316,06 podstawa opodatkowania
    x 20 % = 63,21 podatek naliczony
    486,00 x 7,75 % UZ = 37,67

    czyli
    486,00 - brutto
    ub zdrowotne - 37,67
    podatek do US - 25,50

    na rękę = 422,79 zł

    AK

  • 14. Data: 2002-02-28 11:22:05
    Temat: Re: co wybrać? OT
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Witam!
    Szukam pilnie kontaktu na priva z kimś, kto pracuje w w/w firmie.
    email: g...@p...onet.pl
    GG: 2562400

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 15. Data: 2002-02-28 14:31:50
    Od: "Krzysztof Bujak" <k...@y...com>

    > 'warszafskich stawkach' to nic jeszcze nie znaczy. Może powinieneś się
    > przejechać po innych miastach i zobaczyć, jak tam wygląda rynek pracy, bo
    > bez punktu odniesienia nie można niczego oceniać.

    czesto przemieszczam sie, zarowno w obrebie kraju, jak i Europy.
    z moich obserwacji wynika, ze jak ktos jest dobry (i oczywiscie obrotny i
    oczywiscie ma troche szczescia) to moze i w Lublinie pracowac dla "moznych"
    i miec niezle, a jak ktos jest sredni, to nawet majac w stolycy nieciekawe i
    malorozwojowe stanowisko niezbyt ciekawie mial bedzie.
    M.

  • 16. Data: 2002-02-28 14:52:41
    Od: "Krzysztof Bujak" <k...@y...com>

    Nie szukać pracy ........
    Tworzyć własne firmy .....
    Chłopaki strażaki ....
    Ciach ....
    Ciach...

  • 17. Data: 2002-02-28 18:18:51
    Od: "Piotr Kuć" <k...@n...invalid>

> [...]
    >
    > 486,00 - 90,93 = 395,07 zł
    > x 20 % koszty uzyskania = 79,01 zł
    > 395,07 - 79,01 = 316,06 podstawa opodatkowania

    A kto płaci do ZUSa te 90,93zł ubezpieczenia społecznego?
    pracownik z tych swoich 486,00zł
    czy
    pracodawca??????

  • 18. Data: 2002-02-28 23:44:43
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Thu, 28 Feb 2002 10:15:23 +0100, "Kaizen" <x...@c...sz> wrote:

    >Użytkownik "Francesco Sforza" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    >
    >Tyle, za ile skłonny byłbyś się przeprowadzić i pracować.
    Pyt. do Warszawiakow.
    Czy rownanie
    stawka_w_obecnym_m-cu_zamieszkania+1000 < oferowana_stawka
    jest sluszne ze wzgledow na utrzymanie sie w nowym miejscu.

    pzdr
    Limfo

  • 19. Data: 2002-03-02 09:47:45
    Od: "Slawomiras" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Łukasz Lachowicz" <l...@e...prx.pl> napisał w
    wiadomości news:3c7c17bc@news.vogel.pl...
    > Hmmm - jestem wlasnei w 3 klasie LO - (jednego z lepszych w Warszawie)
    więc

  • 20. Data: 2002-03-06 00:51:55
    Od: "duronek" <d...@a...btk>

    >Dodam jeszcze jedna kategorie - specjalisci w >rozwiazaniach niszowych
    >- SAP, AS400 itp. itd. IMHO naprawde duze pieniadze.

    Tak, tylko czy jest duze zapotrzebowanie na rynku na
    administratora sys. AS400? Kurcze, jak sie tego nauczyc? W domu sobie
    mainframa nie postawie, i tu boli, tylko w firmie mozna sie wdrozyc.
    PS a jak jest z SAPem, mozesz mi przyblizyc , w duzym skrocie, co to jest?

    Z gory dzieki.

    --
    * Pozdrówka od Duronka :=) *