PracaGrupypl.praca.dyskusje › co wybrać?

  • 1. Data: 2002-02-26 23:17:13
    Temat: co wybrać?
    Od: "Łukasz Lachowicz" <l...@e...prx.pl>

    Użytkownik "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a5fj5d$g7e$1@news.lublin.pl...

    > Lenka, jestes bezlitosna.
    > M.

    Sorry, taka jest rzeczywistość - to, co wyżej przytoczyłam, to wypowiedzi
    pracowników z agencji rekrutujących.
    Pozdrawiam
    Lena

  • 2. Data: 2002-02-27 07:37:19
    Temat: Re: co wybrać?
    Od: eReS <e...@s...mail.com>

    "Konrad Komada" <k...@p...onet.pl.wykasowa

  • 3. Data: 2002-02-27 09:29:47
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > Fakt. Gdy 2 lata temu szukalem pracy, aby pracowac przy DTP wystarczala
    > znajomosc Corela i PageMakera Photoshop milie widziany, a dzis Corel,
    > PageMaker, Photoshop (juz nie mile widziany), Quark XPress,
    > Illustrator,Autocad :-) + wyksztalcenie plastyczne (najlepiej wyzsze).
    > Rozpiescili sie ci nasi pracodawcy, oj rozpiescili...
    >
    > Pozdr.
    > Lukasz

    Przemyslales to co napisales??? Albo wiesz o czym piszesz? Czy dziwi Cie
    rowniez to, ze dwa lata temu wymagali znajomosci Corela w wersji 8.0 a dzis
    oczekuja, ze znasz wersje 10.0?

    MM

  • 4. Data: 2002-02-27 09:42:16
    Od: "duronek" <d...@a...btk>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <n...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:a5jfs9$ie6$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    (...)

    > To jest tylko tekst na stronie, a nie żaden dokument na który mógłbym się
    > powołać.
    > Wejdę do UM i powiem że na stronie stat.gov.pl tak pisze ???

    Nie koniecznie na stronie, ale...

    "Stosownie do instrukcji organizacyjnej w sprawie sposobu przeprowadzania
    Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań oraz Powszechnego Spisu
    Rolnego w 2002 roku wydanej przez Główny Urząd Statystyczny nabór na
    rachmistrzów spisowych prowadzą gminni komisarze spisowi w terminie do 29
    marca 2002 roku. (...) Ustala się termin składania podań na rachmistrzów
    spisowych na dzień 15 marca 2002 rok."

    A teraz zdobyć musisz tylko tę instrukcję. Dzwoń do GUS :-)

    Pozdrawiam,
    Ewa

  • 5. Data: 2002-02-27 12:00:54
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    eReS wrote:

    > kierunku mozna sie rozwijac. Dodam do tego prace w najbardziej znanej na
    > swiecie firmie telekomunikacyjnej i ...... jest super.

    ....TPSA... ?? buee... :o> hheh :o]

    --
    Pozdrawia m.

  • 6. Data: 2002-02-27 12:20:43
    Temat: Re: co wybra??
    Od: misman <m...@r...pl.niespam>

    > (robione
    >
    > jak mozna robic studia podyplomowy rownolegle z dziennymi mgr ?
    > no chyba ze slowo podyplomowe odnosi sie do dyplomu innego niz magisterski
    > (np. dyplom technika albo dyplom ukonczenia kursu kroju i szycia)
    > M.

    witam,

    mozna jest tylko jeden warunek - musisz przyniesc dyplom mgr
    przed ukonczeniem stud. podyplomowych inaczej nie dostaniesz
    zadnych papierow ze odbyles takie studia

    na marginesie dodam, ze nie wszystkie wyzsze uczelnie ida na reke
    w wiekszosci trzeba miec dyp. mgr zeby rozpoczac studia

    pozdrovki,
    millo

  • 7. Data: 2002-02-27 12:42:29
    Od: eReS <e...@s...mail.com>

  • 8. Data: 2002-02-27 13:29:11
    Od: misman <m...@r...pl.niespam>

  • 9. Data: 2002-02-27 15:58:44
    Od: "Janusz Kesik" <j...@i...pl>

    Jag napisał(a):

    > Niegdyś istniała instytucja przekazania pracownika za
    > porozumieniem stron. Nowy pracodawca występował z pismem o zgodę
    > na przekazanie. W takim przypadku nie ma wypowidzenia - jest
    > rozwiązanie umowy za porozumieniem stron oraz ciaglosc stazu. Nie
    > wiem, czy ta forma jeszcze istnieje.

    Dokładnie nazywało się to "za porozumieniem stron i ZAKŁADÓW PRACY" co
    podkreślało trójstronność porozumienia i gwarantowało zachowanie
    ciągłości pracy.

    Ciekawe jak to wygląda wg aktualnych przepisów?

    Pozdrawiam, emski

  • 10. Data: 2002-02-27 18:05:05
    Od: "Okruch" <o...@p...net.pl>

    Witam ponownie wszystkich na grupie. Za 2 dni - tzn 1 marca uzyskuje status
    bezrobotnego. Czy mam wlasnie 1 marca isc do urzedu pracy zarejestrowac sie?
    chce sie zarejestrowac i nie wiem czy czekac z tym do 1 marca, czy pojsc np
    jutro... a co bedzie gdy 1-go marca sie tam nie dostane? ponoc sa wielkie
    kolejki. Mam zamiar otworzyc wlasna dzialalnosc gospodarcza, ale poniewaz
    dopiero czytam co musze robic - moze to jeszcze potrwac :-)))
    Czy mozecie mi pomoc?
    pozdrawiam
    Basia