PracaGrupypl.praca.dyskusje › odprawa; rozwiązanie umowy

  • 1. Data: 2002-02-26 18:31:28
    Temat: odprawa; rozwiązanie umowy
    Od: "corolian" <c...@p...onet.pl>

    witam serdecznie grupowiczow!
    chcialem zapytac czy ktos sie orientuje w sprawie dodatkowych kwalifikacji
    ktore mozna zdobyc bedac absolwentem wydzialu mechanicznego technologicznego
    interesuja mnie jakies podyplomowe kursy, szkolenia
    pozdrawiam
    Simon

  • 2. Data: 2002-02-26 20:43:43
    Temat: Re: odprawa; rozwiązanie umowy
    Od: "Kubusia" <k...@p...onet.pl>

    > Mam nastepujaca rozterke :
    > Wiadomo ze pracodawca po umowie probnej i 2 och umowach na czas okreslony,
    > zobowiazany jest zawrzec umowe na czas nieokreslony...
    > Ale co w przypadku, gdy podczas drugiej na czas okreslony nastepuje awans
    > zmiana nazwy stanowiska )...
    > Czy wtedy kolejna umowa jest traktowana jako umowa na czas nieokreslony,
    czy
    > moze byc na czas okreslony ( jako 1. umowa na czas okreslony na nowym
    > stanowisku )
    >
    > Nie zastanawialiscie sie nad tym ?
    > Zorientowanych prosze o odpowiedz ...

    Zmiana stanowiska nie oznacza podpisania (zawarcia) kolejnej umowy.
    Wystarczy wówczas podpisać aneks (druk) do umowy o zmianie stanowiska.

    Pozdrawiam
    Kubusia

  • 3. Data: 2002-02-26 20:44:11
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 26 Feb 2002 21:43:43 +0100, "Kubusia"
    <k...@p...onet.pl> zakodował:

    >zobowiązany do wypłaty odprawy. Odprawę otrzymuje się w przypadku kiedy
    >pracodawca wypowiada pracownikowi umowę o pracę z zachowaniem skróconego
    >okresu wypowiedzenia.

    Błąd. Odprawa należy się, jeżeli zwolnienie podpada pod ustawę o
    szczególnych zasadach rozwiązywania umów o pracę, czyli przy
    likwidacji stanowiska (w uproszczeniu).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-02-26 21:04:40
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    eleutheria napisał(a):

    > 7. za każde mieszkanie dostajesz 10 zł, czyli możesz zarobić od 700 do 1000
    > zł

    Obawiam się, że żaden ludź nie wpuści ( bo nie musi) rachmistrza do swojego
    mieszkania.

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 5. Data: 2002-02-27 07:44:23
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    > Wiecej pracy mam w innych miastach bo robie zlecenia instalacji serwerów,
    > serwisowanie komputerów z linuxem i windowsami, itp w całkiem małych
    > miejscowościach jak Lublin itp ale we Wrocławiu nie moge znaleźć żadnego

    Lublin ma 360 tys. + Swidnik (to prawie jak dzielnica Lublina) - 40 tys. =
    400 tys. - całkiem mała miejscowość ?
    chyba że w porownaniu z Nowym Yorkiem, Londynem, Paryzem, ale Wroclawiem ?
    toz tylko 2 razy wiekszy on ci jest.
    M.