PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    From: Shrek <l...@w...pl>
    Date: Wed, 18 Dec 2002 15:15:12 GMT

    Dnia 17 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    Zacytuje caly post do ktorego sie odniosisz:

    > Po co? Praktykowałem za młodu. Jak ktoś wolał sobie za młodu na
    > imprezki chodzić, zamiast sie uczyć, to teraz ma tak, jak sobie
    > pościelił.

    Albo co gorsza w hucie pracowal, bo powiedzieli ze tak trzeba:(

    to jest twoja odpowiedz:

    > Jego wybór. Jeżeli oprócz pracy nie robił nic więcej, to niestety, sam
    > sobie winien.

    A jeszcze wczesniej bylo o braku wyksztalcenia i doswiadczenia? To ja sie
    glupio zapytam co daje doswiadczenie jesli nie praca. Ja wiem, ze tego
    doswiadczenia nikt teraz nie potrzebuje. Ale to nie jest wina tego
    czlowieka. Teraz to kazdy moze byc madry i powiedziec a nie mowilem.
    Sprobuj przewiedziec - doswiadczenie w jakim zawodzie najlepiej bedzie
    miec za 10 lat?

    A tak przy okazji co jest zlego w chodzeniu na imprezki? A dziewczyny to w
    pracy poznajesz? Przeciez czlowiek pracuje po to, zeby go bylo stac na
    przyjemnosci. Jaka z punktu widzenia rynku pracy jest roznica czy ktos
    chodzil na imprezki czy do opery lub teatru?

    Jeszcze jedno. Wiekszosc ludzi uwaza, ze pracuje sie po to, zeby zyc a nie
    na odwrot.

    Pozdr. Shrek.