PracaGrupypl.praca.dyskusje › co to jest? taka zagadka

  • 1. Data: 2002-03-28 17:46:34
    Temat: co to jest? taka zagadka
    Od: "sickboy.lub.pl" <s...@i...pl>

    witam
    nie śmiejcie sie ze mnie, bo naprawde nie wiem...
    co to jest PORTFOLIO ?

    np w ogłoszeniu

    "CV + zdjecie + portfolio (WAŻNE) prosimy przesylac na adres
    p...@o...pl"

    do tej pory myślałem że portfolio to cv i na odwrót ale chyba totalnie sie
    myliłem. proszę o chociaż małą podpowiedź do tej zagadki

    --
    . : sickboy : .
    s...@i...pl

  • 2. Data: 2002-03-28 18:15:28
    Temat: Re: co to jest? taka zagadka
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

    > co to jest PORTFOLIO ?
    To jest twoj zawodowy dorobek, ktory chcesz zaprezentowac. Zalozmy, ze
    jestes fotografem / grafikiem- wowczas portfolio to nic innego jak zbior
    twoich najbardziej udanych zdjec / projektow zebranych w jednym albumie.
    Jako webmaster w portfolio podajesz liste projektow (stron internetowych),
    ktore realizowales.

    Pozdrawiam,

    Grzesieq

  • 3. Data: 2002-03-28 18:16:20
    Od: "Baca" <b...@s...poznan.pl>

    Użytkownik "sickboy.lub.pl" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    ..
    > witam
    > nie śmiejcie sie ze mnie, bo naprawde nie wiem...
    > co to jest PORTFOLIO ?

    Moimi slowami portfolio to zbior prac, dziel jakimi mozesz sie pochwalic
    przed pracodwacal: np. modelka przyniesie album ze swoimi najlepszymi
    zdjeciami, grafik ze swoimi grafikami, webdesigner adresy zrobionych stron,
    itd.

> [...]
    >
    > do tej pory myślałem że portfolio to cv i na odwrót ale chyba totalnie sie
    > myliłem. proszę o chociaż małą podpowiedź do tej zagadki

    Baca

  • 4. Data: 2002-03-29 21:38:41
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

    > witam
    > nie śmiejcie sie ze mnie, bo naprawde nie wiem...
    > co to jest PORTFOLIO ?

    <ciach!>

    Portfolio, to zbior Twoich prac (przyklady). Najlepiej z opisami i wszelkimi
    danymi (zalezy jakiego rodzaju aktywnosci dotyczy portfolio). Ale generalnie
    to taki zbior - zapis Twoich dotychczasowych dokonan. I dobrze sie tym
    pochwalic.

    Pzdr. i powodzenia.

    Marcin/.Barman