PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Niemczech - informatyka

  • 1. Data: 2002-03-28 18:39:25
    Temat: Praca w Niemczech - informatyka
    Od: "Krzysztof Turowski" <t...@c...com>

    Witam.

    Za niecaly rok mam nadzieje obronic dyplom inzyniera na informatyce
    (politechnika).
    Chcialbym podjac w prace w Niemczech (najchetniej we Frankfurcie/Odra)

    Mam pytanie - gdzie sie zwracac? Jak to zalatwiac?

    Zanznaczam, ze posiadam 2 lata stazu w zawodzie (jako grafik komputerowy)
    i wladam biegle j.angielskim (niemieckiego sie ucze).

    Mam jakies szanse na znalezienie pracy, moze ktos juz szukal na podobnych
    warunkach?

    Jesli tak, bede bardzo wdzieczny za informacje.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Turowski

  • 2. Data: 2002-04-03 07:18:37
    Temat: Re: Praca w Niemczech - informatyka
    Od: "Christoph Lipinski" <c...@g...de>

    Witam,

    zajrzyj na strone niemieckiego urzedu pracy (dzial green card)
    :http://195.185.214.164/gc/
    byc moze tam znajdziesz cos dla siebie

    powodzenia,
    Chris

  • 3. Data: 2002-04-03 10:31:32
    Od: "KaeL" <K...@...pl_nospam>

    "Christoph Lipinski" <c...@g...de> wrote in message
    > zajrzyj na strone niemieckiego urzedu pracy (dzial green card)
    > :http://195.185.214.164/gc/
    I tak w ogóle to przejzyj archiwum tej grupy...
    KaeL