PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    From: "Witiia" <K...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Date: Tue, 17 Jun 2003 19:20:22 +0200

    Ok, ostatnie wyjaśnienie.
    Poprosiłem o radę, co robię nie tak. Napisałem to w poście pierwszym. Zgadza
    się. Opisałem moją sytuację i poprosiłem o sugestie. Wszytko OK.
    W drugim poście natomiast dodatkowo przedstawiłem moją ostatnią rozmowę.
    Jedyne co chciałem się dowiedzieć, czy zwrócenie im uwagi na brak
    profesjonalizmu będzie z mojej strony niegrzeczne. Nie chciałem rozwijać
    tego wątku. Chcialem tylko usłyszeć odpowiedzi: "będzie to niegrzeczne" albo
    "wg mnie możesz tak zrobić".
    Także proszę zrozum dlaczego się kłócę. Nie prosiłem o opiniie odnośnie tej
    nieszczęsnej rozmowy. Między czasie wywiązała się dyskusja, która nie miała
    mieć miejsca. Była przeze mnie niezamierzona. Nie na ten temat chciałem
    rozmawiać.
    Proszę byś zauważył, że jeśli ktoś odpowiedział na temat mojego pierwszego
    posta, to właśnie przyjmowałem to do wiadomości i nie broniłem się. Niestety
    takich opinii było niewiele, bo wszyscy skupili się na tym, czy mogłem
    poczuć się "olany" przez rekrutującego czy nie. I tylko na tej podstawie
    wysnuwali wnioski na pierwotnie zadane pytanie. A jeśli ktoś mnie atakuje,
    to normalną rzeczą jest obrona, prawda?

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia