PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
  • Data: 2003-06-17 16:43:20
    Temat: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    jeszcze jedna odpowiedz na zadane w tytule pytanie, zanim opuszcze ten watek
    definitywnie. Zakladam, ze w tej chwili jestes w amoku, ale z czasem
    przemyslisz to co tu mogles przeczytac.

    Pamietaj, ze najwieksza wartosc dla czlowieka powinny miec opinie negatywne
    - jesli ktos Ci nie kadzi, to nawet jesli wsadza zlosliwie szpile,
    to jednak probuje ja podczepic pod jakas Twoja _realna_ wade.

    ale do rzeczy.

    Poprosiles tu o opinie na temat Tego co napisales.
    Pare osob (w tym ja) uznalo, ze warto Ci pomoc i pokazac Ci jakies _Twoje_,
    nie koniecznie w 100% pewne (nie znamy Cie naprawde), _problemy_.
    A Ty co? Zamiast przyjac do wiadomosci, ze z Twojego opisu costam
    komus wynika i zastnaowic sie (w pokorze i ciszy) nad tym, co tu Ci napisalismy
    zaczynasz klucic sie z kazdym slowem, kazda opinia stwierdzajaca, ze masz
    _jakis_ problem. Jakby posiadanie problemow bylo problemem ;-).
    Nie jest. Kazdy je ma. Niektorym poca sie rece, inni nie umieja patrzec
    w oczy rozmowcy. Jeszcze innym zdaza sie spoznic o CALY DZIEN i odpisac
    komus z tak karygodnym opuznieniem.

    Tak wiec do stwierdzonej dosc szybko przeze mnie wady pt. brak pokory
    po calej tej dyskusji dokadam nieumiejetnosc sluchania i przyjmowania
    do wiadomosci tego, ze inni odbieraja Cie inaczej niz bys chcial, niz
    Ci sie wydaje. To nie jest cos, o czym mozna w ten sposob dyskutowac.
    Klutnia nikogo nie przekonasz. Przemysl to, sproboj zmienic siebie.
    A jesli uwazasz (jak sie wydaje) ze jestes idealny, to nie pytaj o takie
    rzeczy. Albo probujesz przy pomocy innych dojsc do czegos ciekawego na swoj
    temat, albo ,,wiesz lepiej'' i masz w nosie cudze opinie (tylko po co w takim
    wypadku pytac???)

    Tak duzo tu krzyczysz o budowaniu marki. Ty sobie tutaj nie wybudowales
    dobrej marki. Chyba, ze chciales byc uznany za awanturnika, podpierdalacza
    (polece do szefa nagadac na rekrutanta) i malostkowego hmm [brak cenzuralnego
    slowa] (przyczepianie sie do rzeczy, ktore potem sam uznajesz za w sumie malo
    wazne [stroj], ale skoro juz sie czepiam, to jak leci do wszystkiego
    i wszystkich).

    Oczywiscie to co opisales nie bylo szczytem profesjonalizmu w rekrutacji,
    ale Twoj odbior/opis tego mnie nastawil wrogo przede wszystkim do Ciebie,
    a nie do tego (nie idealnego) rekrutanta. Dalsze wyklcanie sie tylko
    mnie utwierdzilo w tym nastawieniu.

    Teraz juz nie wiem, czy jestes trollem, czy (hmm) nie.
    W kazdym razie nie mam juz nic do dodania, wiec ten watek u mnie trafil
    na liste ,,nieciekawych''.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp