PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
  • Data: 2003-06-17 21:55:57
    Temat: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    x...@y...com writes:

    > jeszcze raz powtarzam. Nie chodziło mi wyłącznie o ubiór kolesia, ale o całe
    > jego nieprofesjonalne zachowanie. Zrozum to w końcu. Jego ubiór był tylko
    > jednym z elementów, ktore mnie zniechęciły do tej firmy. I proszę jeśli

    tylko, ze z twoich postow wynika, ze owo nieprofesjonalne zachowanie
    to polegalo na nieodpowiednim ubiorze, nieodpowiednim uscisnieciu reki
    i patrzeniu sie nie tam gdzie trzeba.

    nadal twierdze, ze z choinki sie urwales i nie bardzo wiesz, jakie sa
    standardy interview w zakresie stanowisk
    informatyczno/programistycznych.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net