PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
  • Data: 2003-06-17 19:12:10
    Temat: Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tingu napisał:

    > Rozmowa o pieniądzach jest bardzo trudna. Tu trzeba być elastycznym ale nie
    > cwanym. Ha! że niby za najmniejsze wynagrodzenie?!?! to już napewno chcesz
    > się załapać i wyrwać dalej. W firmie masz telefon, internet za free (tzn. za
    > kasę pracodawcy !) a oni nielubią cwaniaków.

    Tak źle nie jest - nie każdy dzwoni do całej rodziny i znajomych z
    pracy, nie każdy siedzi w pracy w necie.

    A OT - z tych kilku moich rozmów o kasie, wynikało że można pogadać i
    nawet są pracodawcy, którzy powiedzą - "no nie - na początek to dam Panu
    trochę więcej niż minimalną" [nie dostałem roboty, bo prawdopodobnie
    było potrzebne prawo jazdy - nie było w wymaganiach w ogłoszeniu]. A
    największy ból w negocjacjach wynikał ze wspomnianego przeze mnie, braku
    zasad długookresowej motywacji finansowej [podobnej zresztą do
    hipermarketowej mizerii - pracując u nich nawet 10 lat masz te samą
    pensję, co przyjęty świeżo gościu].

    Flyer