PracaGrupypl.praca.dyskusjeco dalej robić? › Re: co dalej robić?
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co dalej robić?
    Date: Tue, 11 Jul 2006 20:45:16 +0200

    Tue, 11 Jul 2006 19:00:32 +0200, romanserwis napisał(a):

    > Czekam na wszelkie konstruktywne uwagi.

    Moje osobiste doswiadczenia ze specjalistami od napraw RTV sa w ogromnej
    wiekszosci zle lub bardzo zle. To spowodowalo, ze zaniesienie telewizora
    tudziez monitora do specjalisty to dla mnie ostatecznosc.

    Byc moze jestem odosobnionym przypadkiem, ale napotkani specjalisci nie
    znali sie zbyt dobrze na nowych technologiach, najczesciej tylko krecili
    zeby jak najwiecej kasy wyciagnac, a czesto okazywalo sie po paru
    tygodniach ze sprzet jest "nienaprawialny".

    Byc moze jestes inny, oczywiscie nie przecze. Ale moje doswiadczenia
    sprawily, ze jak ognia unikam napraw pogwarancyjnych takiego sprzetu, bo
    czesto taniej i szybciej kupic nowe.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net