PracaGrupypl.praca.dyskusjeco dalej robić? › Re: co dalej robić?
  • Data: 2006-07-13 19:06:49
    Temat: Re: co dalej robić?
    Od: "Piotr" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > marza jest pochodna skali. Jesli nei masz rodziny a masz jeszcze
    > zasoby finansowe - mały sklepik z kompami w duzym miescie (na
    > rok-dwa) cie podratuje.
    > Wojtek

    Ja jak ostatnio kupowałem laptopa, to wstąpiłem do MediaMarkt, obadałem
    matryce i inne elementy, porównałem sprzęt a potem znalałem tani sklep w
    necie
    i za 2 dni miałem kompa w domu - 300 zł taniej niż w promocji w MediaMarkt.
    Zapewne nie wszyscy tak postępują ale wydaje mi się że sklep w
    internecie
    jest najbardziej dochodowy na dzień dzisiejszy:
    - zasięg - cały kraj,
    - nie musisz się martwić o pomieszczenie - możesz sprzet mieć nawet w garażu
    - mniejsze koszty
    - coś jeszcze ?

    Pozdrawiam,
    --