PracaGrupypl.praca.dyskusjeco dalej robić? › Re: co dalej robić?
  • Data: 2006-07-12 10:35:48
    Temat: Re: co dalej robić?
    Od: "romanserwis" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na rynku jest sporo sprzętu RTV przywiezionego z Niemiec. Ja sam często
    > naprawiam takie sprzęty, które inni masowo przywożą. Widząc, że ci
    > importerzy szrotu z zachodu całkiem nieźle prospreują sam zacząłem jeździć
    > do Niemiec, przywozić i sprzedawać sprzęt używany. Jenak nie tędy droga do
    > poprawy mojej sytuacji.

    W mojej opinii zrobiles co trzeba bylo, a teraz probujesz renimacji trupa.
    Jestem w podobnym wieku co Ty, ale nawet do mnie dochodzi, że zepsuty
    czajnik sie wywala na smiecie i kupuje nowy, a nie doplaca polowe jego
    wartosci za naprawe. Co do serwisu komputerowego, to marza jest pochodna
    skali. Jesli nei masz rodziny a masz jeszcze zasoby finansowe - mały sklepik
    z kompami w duzym miescie (na rok-dwa) cie podratuje.

    Wojtek

    Mam rodzinę. Nie myślę o tymczasowych rozwiązaniach.
    Gdybym miał zasoby to bym sobie poradził, a tak szukam jakiejś zmiany.
    Zasoby poszły na budowę domu.

    Czajników to ja nie naprawiam. :) Ale TV tak. Tutaj kilkadziesiąt czy sto
    zł. powinno się opłacać zapłacić.

    roman