PracaGrupypl.praca.dyskusjeco dalej robić? › Re: co dalej robić?
  • Data: 2006-07-12 07:26:33
    Temat: Re: co dalej robić?
    Od: "romanserwis" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mieszkam w miasteczku 15 tys. - niewiele większe od Twojego. A są tutaj
    > 4 sklepy komputerowe, w tym jeden świadczący prawdziwe usługi serwisowe
    > (pozostałe też świadczą, ale raczej proste - instalacja systemu itp). I
    > żaden z nich nie narzeka. Wręcz odwrotnie - czasem nie wyrabiają się z
    > robotą. Ale to dotyczy sprzedaży nowych rzeczy - nie serwisowania. Może
    > pójdź właśnie bardzie w stronę handlu?

    Ja również nie tylko instatuję windowsy. Jestem elektronikiem, więc jak
    Klient ma zepsuty zasilacz lub płytę główną to najpierw staram się to
    naprawić.
    W stronę handlu poszedłem sześć lat temu. Na początku było nieźle. Jednak
    powstajace kolejne sklepy zdobywały Klientów tylko za pomocą niższej ceny.
    Po pół roku upadały, ale trochę Klientów zabrały. I tylko psuły rynek, bo
    klient widząc że sklep upada woli pojechać do pobliskiego większego miasta.
    A poza tym teraz komputery są nawet w biedronce. Niestety w tak biednym
    regionie jak lubelszczyzna zawsze liczy się tylko cena.
    Na rynku jest sporo sprzętu RTV przywiezionego z Niemiec. Ja sam często
    naprawiam takie sprzęty, które inni masowo przywożą. Widząc, że ci
    importerzy szrotu z zachodu całkiem nieźle prospreują sam zacząłem jeździć
    do Niemiec, przywozić i sprzedawać sprzęt używany. Jenak nie tędy droga do
    poprawy mojej sytuacji.

    roman