PracaGrupypl.praca.dyskusjechyba jest coraz gorzej › Re: chyba jest coraz gorzej
  • Data: 2004-01-22 12:59:55
    Temat: Re: chyba jest coraz gorzej
    Od: "marcin" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a moze nie chce pracowac jako przedstawiciel bo ta praca jest do dupy. moj
    kuzyn dlugo byl przedstawicielem i to dobrym w swojej brazny. stwierdzil ze
    nie mam sie co tam ladowac bo to trudna praca, latanie po calym kraju lub
    regionie. teraz pracuje w firmie na stanowisku stacjonarnym , nigdzie nie
    lata.
    czesto jest tak ze przyjmuja przedstawiciela na 3 miesiace a pozniej
    wysylaja go do domu na bezrobocie, bo jak to okreslaja nie sa zadowoleni z
    jego pracy. a rzeczywistosc jest inna. wykorzystuja nisze bezrobocia i
    wylapuja vipow ktorzy osiagaj najlepsze wyniki. tak ze nie ma sie co dziwic
    ze duzo osob nie chce byc przedstawicielami handlowymi jezdzac po calej
    Polsce i to po tych dziurawych drogach i jeszcze mozna zginac w wypadku
    samochodowym. a przeciez nie kazdy sie nadaje do jazdy samochodem.

    --
    Marcin J.
    gg#1941408