PracaGrupypl.praca.dyskusjechyba jest coraz gorzej › Re: BZDURA !!!
  • Data: 2004-01-22 16:55:26
    Temat: Re: BZDURA !!!
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:buosd9$uoi$1@opal.futuro.pl...

    > Wg mnie złe wrażenie w Twoim opisie umiejętności robi zupełny chaos
    > wynikający z braku uporządkowania tych umiejętności w jakikolwiek
    > sposób. Przecież trzeba rozdzielić umiejętności merytoryczne od
    > pomocniczych i te drugie opisać lakonicznie, a te pierwsze
    > podkreślić.

    (CIACH)

    > Z Twojego opisu nie wynika, czy chcesz pracować na stanowisku
    > biznesowym (czyli np wykorzystywać wiedzę o leasingu etc.), czy na
    > technologicznym. Z jednej strony piszesz o Wifi, a z drugiej o
    > leasingu. Te rzeczy nie mają nic wspólnego. Albo napisz o swoich
    > umiejętnościach biznesowych (leasing etc) a komputery wspomnij
    > marginalnie, albo napisz o umiejętnościach inżynierskich i wtedy te
    > leasingi w ogóle olej. Bo tak sprawiasz wrażenie osoby 'od
    > wszystkiego i od niczego', która umie wszystko i nic.

    Odniosłem dokładnie takie samo wrażenie. Teraz to jestem pewny,
    że kolega podpisujący się (..) słał oferty na ogłoszenia typu tych,
    jakie wymieniłem we wcześniejszym poście. Nie dziwię się,
    że potem zapraszano go do wciskania ludziom różnego rodzaju kitu.

    Tak naprawdę kolega (...) nie wie co chciałby robić i śle oferty
    delikatnie mówiąc mało precyzyjne. Skutek żaden.

    Ja choć wysyłam oferty precyzyjnie na konkretne stanowiska to i tak
    dochrapałem się niechlubnej liczby wysłanych ofert i nadal pozostaję
    bezrobotny. I choć skutek jest podobny to winę w dużej mierze ponoszę
    ja sam, ponieważ moje kwalifikacje nie są powalające. Dodatkowe długie
    bezrobocie nie wpływa najlepiej na zdowbywanie nowych kwalifikacji.
    Czekam na swoją szansę :-)

    pzdr
    Gluestick