PracaGrupypl.praca.dyskusjechyba jest coraz gorzej › Re: BZDURA !!!
  • Data: 2004-01-22 15:20:07
    Temat: Re: BZDURA !!!
    Od: "(...)" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z całym szacunkiem, to gdzie do jasnej anielki wysyłałeś te oferty???
    > No po prostu nie mogę się nadziwić. Ja przekroczyłem niedawno 200
    > wysłanych ofert, ale wysyłam je na stanowiska które sa zgodne z moimi
    > oczekiwaniami/kwalifikacjami. Jakoś chyba mam szczęście bo nigdy nie
    > trafiłem na zawoalowaną w piekne słówka ofertę akwizytora czy innego
    > domokrążcy. Jeśli potencjalny pracodawca nie chce ujawnić czym się
    > będę zajmował, albo przedstawiająć się jako "międzynarodowy koncern" wysyła
    > maila z konta p...@o...pl to nie dopowiadam na tego typu zgłoszenie.
> [...]

    Poczytaj sobie GW i ogłoszenia w portalach typu Jobs.
    Znajdziesz ogłoszenia typu: wielki koncerm, lider na rynku poszukuje:
    managerów, kierowników, specjalistów, etc.

    Nic o przyszłym pracodawcy tylko lakoniczne - nasz klient.
    Adres (e-mail) masz podany do firmy rekruterskiej - nie do przyszłego
    pracodawcy.

    Sam sobie też jestem winny zamieszczając ogłoszenia typu: szukam pracy
    na internetowych portalach.
    I śmiem twierdzić, że nic z tych rzeczy dobrego nie wywróży.
    A szkoda. Potwierdza to tylko fakt, że bez pleców ani rusz.
    Nie ważne doświadczenie - ważne że jesteś polecony i "znajomym królika"