PracaGrupypl.praca.dyskusjechyba jest coraz gorzej › Re: BZDURA !!!
  • Data: 2004-01-22 17:05:36
    Temat: Re: BZDURA !!!
    Od: "Kamil OK" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gluestick <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jeśli potencjalny pracodawca nie chce ujawnić czym się
    > będę
    > zajmował, albo przedstawiająć się jako "międzynarodowy koncern" wysyła
    > maila z konta p...@o...pl to nie dopowiadam na tego typu zgłoszenie.
    > W ten sam sposób traktuję 10-wyrazowe ogłoszenia drobne "koncernów"
    > finansowych i temu podobnych cud-interesów.

    No to uważaj, bo przez niektórych zostaniesz uznany za lewusa, wichrzyciela,
    zdrajcę narodu i margines społeczny! Zaraz Ci jeden osioł z drugą kozą
    powiedzą: &#8222;Praca jest! tylko jaśnie pan nie chce pracować!&#8221;. ;-)

    I do Twojego przedpiszcy "(...)":
    Po takim LM jakiś baran albo krowa oświadczy Ci, że Ty się w sumie na niczym
    nie znasz i wciskasz kit. Bo nie można znać się na Windows, a jednocześnie
    umieć prowadzić półciężarówkę, a jednocześnie znać się na pracy biurowej i na
    leasingach. ;-)

    Ręce opadają.
    Bezrobotni! Nie dajcie się zwariować!
    Ja jeszcze walczę o resztki godności, ale jak mi się skończy kasa na
    &#8222;Prozac&#8221;
    (takie rozweselające tabletki), to z pokorą pójdę naganiać klientów
    na &#8222;znakomity produkt finansowy&#8221;.

    Pozdrawiam!
    Kamil OK