PracaGrupypl.praca.dyskusje › chorobowe a praca

  • 1. Data: 2007-01-21 11:53:48
    Temat: chorobowe a praca
    Od: "Sylwia" <w...@o...pl>

    Czy w trakcie zwolnienia chorobowego można przychodzić do pracy?
    Jeśli nie, to z jakimi konsekwencjami wiąże się przychodzenie do pracy
    pracownika będącego na zwolnieniu chorobowym dla niego i dla pracodawcy?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2007-01-21 20:04:02
    Temat: Re: chorobowe a praca
    Od: adam <a...@w...pl>

    Sylwia napisał(a):
> [...]
    > Jeśli nie, to z jakimi konsekwencjami wiąże się przychodzenie do pracy
    > pracownika będącego na zwolnieniu chorobowym dla niego i dla pracodawcy?

    nawet trzeba :P

    konsekwencje??? żadnych, najwyżej przechodzona grypa lub inne świństwo ;)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-01-21 20:35:58
    Od: "Sylwia" <w...@o...pl>

    > konsekwencje??? żadnych, najwyżej przechodzona grypa lub inne świństwo ;)

    A w razie kontroli np. z Państwowej Inspekcji Pracy?

  • 4. Data: 2007-01-21 21:41:59
    Temat: Re: chorobowe a praca [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eovkf6$p3i$1@nemesis.news.tpi.pl Sylwia
    <w...@o...pl> pisze:

    > Czy w trakcie zwolnienia chorobowego można przychodzić do pracy?
    > Jeśli nie, to z jakimi konsekwencjami wiąże się przychodzenie do pracy
    > pracownika będącego na zwolnieniu chorobowym dla niego i dla pracodawcy?

    Czasem czytając tego typu pytania nachodzi mnie myśl czy nie warto by
    zorganizować jakiegoś rankingu na najgłupsze pytanie tygodnia/miesiąca/roku?
    Nagrody jakieś przyznawać, choćby honorowe. Wirtualny Złoty Młot na
    przykład.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-01-21 21:56:04
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 21-01-2007 o 22:41:59 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

> [...]
    > tygodnia/miesiąca/roku?
    > Nagrody jakieś przyznawać, choćby honorowe. Wirtualny Złoty Młot na

    a może Betonowy Kloc

  • 6. Data: 2007-01-21 22:18:42
    Od: "Sylwia" <w...@o...pl>

> [...]
    > tygodnia/miesiąca/roku?
    > Nagrody jakieś przyznawać, choćby honorowe. Wirtualny Złoty Młot na

    Dziękuję za nominację. ;)
    A może znasz odpowiedź na zadane pytanie?

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2007-01-21 22:22:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ep0p2p$bv4$1@nemesis.news.tpi.pl Sylwia
    <w...@o...pl> pisze:

    > Dziękuję za nominację. ;)
    Proszę.

    > A może znasz odpowiedź na zadane pytanie?
    Mogę.
    Można.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-01-22 05:59:38
    Od: adam <a...@w...pl>

    Sylwia napisał(a):

    > A w razie kontroli np. z Państwowej Inspekcji Pracy?

    czy jesteś osobą publiczną i kontroler z PiP będzie wiedział że osoba
    kręcąca się po korytarzu do osoba z kwitu L4? jeżeli tak to masz pecha,
    ludzie pracują w tym kraju na czarno i się nie boją, tylko rodzi się
    pytanie po co Ci było to L4, nie chcę iść na zwolnienie to go nie biorę,
    lub nie daję pracodawcy.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2007-01-24 01:08:40
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Czy w trakcie zwolnienia chorobowego można przychodzić do pracy?
    > Jeśli nie, to z jakimi konsekwencjami wiąże się przychodzenie do pracy
    > pracownika będącego na zwolnieniu chorobowym dla niego i dla pracodawcy?

    Po pierwsze robisz po prostu głupio i dajesz się oskubywać. Zamiast się
    kurować przychodzisz do pracy chora i pracujesz za 80% wynagrodzenia.
    Jeżeli już przychodzisz w czasie L4, to przynajmniej za 120% :)
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2007-01-24 16:46:35
    Od: "news.onet.pl" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > kurować przychodzisz do pracy chora i pracujesz za 80% wynagrodzenia.
    > Jeżeli już przychodzisz w czasie L4, to przynajmniej za 120% :)

    Po drugie - wykorzystujesz zwolnienie lekarskie niezgodnie z jego
    przeznaczeniem.