PracaGrupypl.praca.dyskusje › chce byc bogata

  • 1. Data: 2003-12-30 22:18:58
    Temat: chce byc bogata
    Od: a...@o...pl

    Witam!
    chcę być bogata! jestem inteligentna osobą, kreatywna i chciałabym mieć fajną
    satysfakcjonującą pracę, jaką dokladnie nie wiem moze moglabym byc jakaś pani
    menager, lub kims w podobnej branzy, i duuzo zarabiac ale praca a nie
    obijaniem sie! mam 19 lat, i chce miec juz fajna prace!!! narazie pracuje za
    te marne 530zl. i mam tego dosc!!!!
    i jak tu sie dorobic majatku, gdy w lepszej firmie oczekuja kilku lat
    pracy,doswidczenia itd. moze ktos ma pomysl na zarabianie duzych pieniedzy?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-30 22:26:46
    Temat: Re: chce byc bogata
    Od: d...@a...pl

    Na początek proponuję:
    1. Poczytać ortografię na wesoło - przyda się.
    2. Zagrać w lotto.

    To większe prawdopodobieństwo niż to że znajdziesz pracę za godziwą płacę.

    Mam kolegę - Belga, a raczej Flamandczyka
    Ostatnio powiedział mi że jego znajomi nie mogą się doczekać wejścia Polski do
    UE. Wreszcie znajdą pracę.

  • 3. Data: 2003-12-30 22:32:39
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    a...@o...pl wrote:

> [...]
    > i jak tu sie dorobic majatku, gdy w lepszej firmie oczekuja kilku lat
    > pracy,doswidczenia itd. moze ktos ma pomysl na zarabianie duzych pieniedzy?

    Zostań posłanką SLD, Samoobrony, UP albo innej partii dla totalnych
    cieciów, czyli dla 80-90% polskiego elektoratu. W czasie kampanii
    reklamowej wygaduj rozmaite bzdury, byle były zgodne z ostatnimi
    badaniami OBOPu i czasem sondażami w internecie (niestety w internet
    wchodzi już nowe pokolenie bezmózgowców).

    O, i sygnaturka mi się świetnie wylosowała !

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 4. Data: 2003-12-30 22:38:55
    Od: a...@o...pl

    > Na początek proponuję:
    > 1. Poczytać ortografię na wesoło - przyda się.

    mam dysortografie ( jezeli dobrze napisalam) wiec wybacz jezeli byly jakies
    bledy

    > 2. Zagrać w lotto.

    male szanse na wygrana

> [...]
    >
    > Mam kolegę - Belga, a raczej Flamandczyka
    > Ostatnio powiedział mi że jego znajomi nie mogą się doczekać wejścia Polski

    he,he

  • 5. Data: 2003-12-30 22:50:44
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    po pierwsze - ucz się. 19 lat to super wiek na pogłębianie wiedzy
    teoretycznej.
    po drugie - super że pracujesz. W tej chwili powinnaś się przyłożyć do
    zdobywania doświadczenia, nie oglądaj się za bardzo na pieniążki. Wiem że są
    ważne, ale dużo ważniejsze jest doświadczenie.
    Ja na przykład zaczynałem pracując w piekarni, w zakładzie ceramicznym. A
    teraz po kilku latach mogę sobie w miarę przebierać w ogłoszeniach w
    tematach mnie na prawdę interesujących.
    Majątku też się zdążysz dorobić.
    A pomysł? spójrz na Małysza. Robi swoje, ćwiczy, ćwiczy ćwiczy i osiąga
    niezłe rezultaty. Czasem pod górkę czasem pod wiatr. A zapowiadało się że
    będzie tylko po dachach chodził.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-12-31 01:35:24
    Od: "Piotr K." <p...@i...wywal.pl>

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <n...@i...domain.net> napisał w
    wiadomości > Zostań posłanką SLD, Samoobrony, UP albo innej partii dla
> [...]
    > badaniami OBOPu i czasem sondażami w internecie (niestety w internet
    > wchodzi już nowe pokolenie bezmózgowców).

    Cóż, chodzić w czerwonych skarpetkach, jeść owies i mieć kurwiki w oczach -
    zawsze to jakiś sposób na życie

    --

    -----Piotr K.

  • 7. Data: 2003-12-31 01:49:21
    Od: motto <m...@o...pl>

    a...@o...pl w wiadmości <4...@n...onet.pl>
    napisał(a):

    > Witam!
    > chcę być bogata! jestem inteligentna osobą, kreatywna
    Jesteś narcyzem to na pewno :)

    > i chciałabym mieć fajną satysfakcjonującą pracę,
    A któżby nie chciał. Haha Ogólnie ROTFL.

    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/
    "Hack Your Mind, then You'll be free! Can You?"

  • 8. Data: 2003-12-31 06:51:49
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

    > mam dysortografie ( jezeli dobrze napisalam) wiec wybacz jezeli byly jakies
    > bledy

    Chyba to dysleksją się nazywa, ale pomimo wszystko nie chciałbym dostać
    jakiegokolwiek pisma od pani menager z bykami ortograficznymi, nie zauważyłem
    do tej pory, aby do oficjalnych pism w załączeniu dołączano zaświadczenie
    lekarskie o dysleksji. Może więc najpierw nad tym popracuj.
    Po drugie za Twoje marne 530 zł pracuja czasem ludzie z większymi
    kwalifikacjami.
    Po trzecie pojęcie bogactwa jest bardzo względne i nawet osiągnięcie wysokiego
    poziomu zarobków, czy gromadzenia mienia, spowoduje, że tylko będziesz chciała
    więcej - to dobrze, ale oby nie było przyczyną frustracji.

  • 9. Data: 2003-12-31 07:34:13
    Od: "Grzesiek" <g...@n...com>

    Zgadzam się w 100% z gromax'em
    najważniejsze jest doświadczenie i konsekwentne parcie do przodu!

  • 10. Data: 2003-12-31 11:23:48
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > A pomysł? spójrz na Małysza. Robi swoje, ćwiczy, ćwiczy ćwiczy i osiąga
    > niezłe rezultaty. Czasem pod górkę czasem pod wiatr. A zapowiadało się że

    dzieki, staram sie zdobywac doswiadczenie wlasnie pracujac, chce byc madra
    osoba ktora duzo wie i umie! dzieki za to ze chociaz Ty mnie tu nie
    skrytykowales!