PracaGrupypl.praca.dyskusje › chce byc bogata

  • 31. Data: 2004-01-15 10:25:08
    Temat: Re: chce byc bogata
    Od: "Beti" <b...@o...pl>

    "firma e-mailowa poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail. Zarobisz
    miesięcznie 2.000 zł i więcej. Wyślij e-mail na... b...@t...pl

  • 32. Data: 2004-01-15 11:06:29
    Od: "Pepa" <p...@p...onet.pl>

    wrrrrrrrr co to za nieladny SPAM..

  • 33. Data: 2004-01-15 11:12:58
    Od: "MD" <m...@w...pl>

    Zapraszam Pania na strony : www.puh.dembinska.com oraz
    www.enotecanobile.com ,
    czekam na kontakt ( e mail podany na stronie ) z propozycja
    wspolpracy ( jak ja sobie Pani wyobraza....)

    Pozdrawiam

    MD