PracaGrupypl.praca.dyskusje › USA CAMP

  • 1. Data: 2003-12-30 20:41:10
    Temat: USA CAMP
    Od: "wojtek" <g...@w...pl>

    Witam!
    Potrzebuje informacji od ludzi, ktorzy byli w stanach z tego programu... To
    znaczy chcialbym wiedziec ile sie da zarobic, czy sie oplaca wyjechac, kiedy
    sa wyjazdy i na ile (podobno 6-7 tygodni) i czy mozna sobie dorobic gdzies na
    wlasna reka... Aha i jeszcze jaki poziom angielskiego trzeba reprezentowac??

  • 2. Data: 2003-12-31 12:44:30
    Temat: Re: USA CAMP
    Od: Jacek Raczko <w...@o...pl>

    On 30 Dec 2003 21:41:10 +0100, wojtek wrote:

    > Potrzebuje informacji od ludzi, ktorzy byli w stanach z tego programu...

    no ja bylem w 2000...

    > To znaczy chcialbym wiedziec ile sie da zarobic,

    to nie jest wyjazd zarobkowy!!! wiec sie na to nie nastawiaj...

    > czy sie oplaca wyjechac,

    ja nie zaluje - byly to fajne wakacje...

    > kiedy sa wyjazdy i na ile (podobno 6-7 tygodni)

    chyba juz od poczatku czerwca (moze nawet w maju) - ja jechalem kolo 14
    czerwca chyba - juz nie pamietam) - no - raczej na 8-9 tygodni...

    > i czy mozna sobie dorobic gdzies na wlasna reka...

    jak juz mowilem - camp to nie jest wyjazd zarobkowy... tym bardziej - jak
    chcesz sobie "dorabiac na boku" to pojedz lepiej na W&T

    > Aha i jeszcze jaki poziom angielskiego trzeba reprezentowac??

    to zalezy kim chcesz byc na tym campie - jak counselorem no to powininenes
    w miare swobodnie sie wypowiadac - jezeli tylko "support stuff" to nie
    musisz tak dobrze mowic - byle zrozumiec swoja robote i dobrze ja
    wykonywac...

    powodzenia zycze ;-)

  • 3. Data: 2003-12-31 15:48:10
    Od: "wojtek" <g...@w...pl>

    > no ja bylem w 2000...

    > to nie jest wyjazd zarobkowy!!! wiec sie na to nie nastawiaj...
    Tak, slyszalem... ale koszty wyjazdu zwroca sie chociaz????

  • 4. Data: 2004-01-02 08:12:42
    Od: Jacek Raczko <w...@o...pl>

    On 31 Dec 2003 16:48:10 +0100, wojtek wrote:

    > Tak, slyszalem... ale koszty wyjazdu zwroca sie chociaz????

    tak - koszty sie zwroca...