PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie znajde w necie...

  • 1. Data: 2003-12-30 21:16:37
    Temat: Gdzie znajde w necie...
    Od: "Wojtas" <l...@w...pl>

    bazy CV kandydatów do pracy z Poznania?Większość baz jest płatnych więc
    może jest coś bezpłatnego i godne uwagi???
    --
    Wojtek Labacki
    l...@w...pl

  • 2. Data: 2003-12-30 21:22:06
    Temat: Re: Gdzie znajde w necie...
    Od: d...@a...pl

    > bazy CV kandydatów do pracy z Poznania?Większość baz jest  płatnych więc
    > może jest coś bezpłatnego i godne uwagi???
> [...]

    A po co Ci to ?
    Do handlowania adresami w Ampliko AIG lub Amway ?

    Po drugie istnieje coś takiego jak Ustawa o Ochronie Danych Osobowych.

  • 3. Data: 2003-12-31 08:30:11
    Od: "Wojtas" <l...@w...pl>

    Użytkownik <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A po co Ci to ?
    > Do handlowania adresami w Ampliko AIG lub Amway ?

    Poszukuje pracownika do firmy...bynajmniej nie w Ampli"c"o

    > Po drugie istnieje coś takiego jak Ustawa o Ochronie Danych Osobowych.

    no i...?

  • 4. Data: 2003-12-31 11:49:20
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Wojtas <l...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Poszukuje pracownika do firmy...bynajmniej nie w Ampli"c"o

    No to daj ogłoszenie np. pl.praca.oferowana

    Inaczej będzie jak z tym Żydem co modlił się do Boga, żeby ten mu dał wygrać
    na loterii.

  • 5. Data: 2003-12-31 14:36:25
    Od: "Wojtas" <l...@w...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No to daj ogłoszenie np. pl.praca.oferowana
    Już dałem chyba ze 3 i ani razu się nie pojawiło bo zawsze temu burakowi
    moderatorowi cos nie pasuje...

  • 6. Data: 2003-12-31 14:37:50
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Wojtas <l...@w...pl> napisał(a):

    > Już dałem chyba ze 3 i ani razu się nie pojawiło bo zawsze temu burakowi
    > moderatorowi cos nie pasuje...

    Szukasz pracownika a nie potrafisz napisać prostego tekstu ? A umowę o pracę
    to jak napiszesz ?

  • 7. Data: 2003-12-31 15:40:33
    Od: "Wojtas" <l...@w...pl>

    > Szukasz pracownika a nie potrafisz napisać prostego tekstu ? A umowę o
    pracę
    > to jak napiszesz ?

    nie ja , tylko mój ojciec szuka pracownika...a poza tym nie znałem FAQ grupy
    praca.oferowana wiec trudno mi było wysłać posta tam nie znając FAQ, pozdro

  • 8. Data: 2003-12-31 15:49:02
    Od: Alpha <c...@c...space.pl>

    Wojtas (l...@w...pl) piszesz:

    > a poza tym nie znałem FAQ grupy praca.oferowana wiec trudno mi
    > było wysłać posta tam nie znając FAQ, pozdro

    FAQ jest ogolnie dostepne w Internecie, wystarczy skorzystac
    z wyszukiwarki i pojawi sie cos takiego:

    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    Policji tez bedziesz tlumaczyl ze wybiles szybe bo nie znasz
    kodeksu karnego? I nazwiesz ich burakami?

  • 9. Data: 2003-12-31 16:57:45
    Od: "Wojtas" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Alpha" <c...@c...space.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Policji tez bedziesz tlumaczyl ze wybiles szybe bo nie znasz
    > kodeksu karnego? I nazwiesz ich burakami?
    nie wybijam szyb...buraku

  • 10. Data: 2003-12-31 18:27:28
    Od: Alpha <c...@c...space.pl>

    Wojtas (l...@w...pl) piszesz:

    > nie wybijam szyb...buraku

    Nie rozrozniasz tez plci jak widze ;) A pozostajac w temacie
    grupy, ciesze sie ze to nie ty bedziesz zatrudniac, bo miec
    takiego szefa to nic przyjemnego by bylo...