PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i list motywacyjny a e-mail

  • 1. Data: 2002-09-24 16:27:20
    Temat: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    czy CV i list motywacyjny wysylac mam jako zalaczniki czy tez po prostu
    wkleic ich tekst do tresci emila ???

    dzieki za mnostwo odpowiedzi

    b-a-rt

  • 2. Data: 2002-09-24 16:29:14
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    b-a-rt wrote:
    > wkleic ich tekst do tresci emila ???

    IMHO lepiej jako załącznik.

    > dzieki za mnostwo odpowiedzi

    Proszę.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 3. Data: 2002-09-24 16:38:07
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > IMHO lepiej jako załącznik.

    > Proszę.

    Potwierdzam. Lepiej wydslac jako zalacznik. Word w zupelnosci wystarczy. Ja
    kiedys bardzo chcialem byc cool i zrobilem sobie strone www ze swoim cv ale
    to nie zdalo egzaminu. Panie w haerach albo sekretarki sa srednio kumate i
    to co maja na ekranie musza koniecznie wydrukowywac - sam e-mail im nie
    wystarczy...

    pzdr

    jacek

  • 4. Data: 2002-09-25 06:15:31
    Od: "maciek" <w...@w...pl>

    CV w formacie worda swiadczy o nie znajomosci podstawowych regul przesylania
    dokumentow w pajeczynie.
    dla powaznych firm jest to znak ze klienta nalezy potraktowac jak sobie
    zasluzyl.
    chcesz miec wieksze szanse i pewnosc ze wszyscy obejrza twoj dokument tak
    jak go napisales to wykonaj go w formacie pdf.
    to tak samo proste jak w wordzie.
    UWAGA: ponad 40% duzych niemieckich firm korzysta z linuxa, a tam format
    *.doc nie istnieje.

    pozdr
    maciek

  • 5. Data: 2002-09-25 06:56:06
    Temat: bzdury!
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "maciek" <w...@w...pl> wrote in message news:amrkk1$o8f$1@news.tpi.pl...
    > CV w formacie worda swiadczy o nie znajomosci podstawowych regul
    przesylania
    > dokumentow w pajeczynie.

    a twoja wypowiedź swiadczy tylko o twojej nieznajomości realiów biznesowych
    (jeszcze student????), a poza tym nie wiesz że się podpisuje pod postem a
    nie nad! (a swoją drogą gdzie znalazłeś taką regułe, he...?)

    > dla powaznych firm jest to znak ze klienta nalezy potraktowac jak sobie
    > zasluzyl.

    taaa.... tylko, że jak już pisałem n razy... wyślij pdf'a a może wylądować w
    koszu i możesz się kolego zdadzać czy nie, nie ma to znaczenia, standarden
    na świecie jest *.doc (ew. rtf)

    > chcesz miec wieksze szanse i pewnosc ze wszyscy obejrza twoj dokument tak
    > jak go napisales to wykonaj go w formacie pdf.

    ale bzdura! co tydzień nowy nawiedzony się pojawia ze swoimi teoriami "o
    wyższości..."

    > to tak samo proste jak w wordzie.
    > UWAGA: ponad 40% duzych niemieckich firm korzysta z linuxa, a tam format
    > *.doc nie istnieje.

    ROTFL... a skąd takie rewalacje hehe... akurat niemcy są krajem który stać
    na systemy za które trzeba zapłacić i stać na zakup oprogramowania, więc
    uważasz że 40% firm nie jest w stanie otworzyć *.doc, uhahaaaa......
    :-))))))))))))))

    --
    pozdrówka, Slavo

    p.s. wszystkich zainteresowanych dyskusjami o w czym wysyłać cv kieruje do
    archiwum grupy

  • 6. Data: 2002-09-25 07:47:04
    Temat: Re: bzdury!
    Od: "Krzysztof Filipiak" <k...@q...org>

    Użytkownik "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net> napisał w wiadomości
    > "maciek" <w...@w...pl> wrote in message news:amrkk1$o8f$1@news.tpi.pl...

    (...)
    > taaa.... tylko, że jak już pisałem n razy... wyślij pdf'a a może wylądować
    > koszu i możesz się kolego zdadzać czy nie, nie ma to znaczenia, standarden
    > na świecie jest *.doc (ew. rtf)
    (...)

    Twierdzenie ze na swiecie standardem jest *.doc, moze tylko swiadczyc o
    twojej
    malej kulturze informatycznej ... A tak na marginesie to czym sie zajmujesz?
    Bo
    napewno nie informatyka ...

    Pozdrawiam
    Krzysztof Filipiak

  • 7. Data: 2002-09-25 07:48:37
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > chcesz miec wieksze szanse i pewnosc ze wszyscy obejrza twoj dokument tak
    > jak go napisales to wykonaj go w formacie pdf.

    Trzeba miec przegladarke do Acrobata mlotku. Sekretarki i HRowy do ktorych
    to trafia na ogol maja blade pojecie o kompach a o tym, zeby wiedziec ze
    *.pdf to nie wirus wie niewiele z nich i jeszcze zeby zainstalowac sobie
    samemu acrobata to wie zupelnie sladowa ilosc. No ale jesli to wiedza to nie
    sa sekretarkami...

    > to tak samo proste jak w wordzie.
    Obawiam sie ze sie mylisz. W ktorym miejscu w Wordzie jest export/zapisz do
    *.pdf?

    > UWAGA: ponad 40% duzych niemieckich firm korzysta z linuxa, a tam format
    > *.doc nie istnieje.

    A co jesli wysylam do tych pozostalych 60%? A masz jakies dane o firmach
    szwedzkich, dunskich, wloskich albo islandzkich? chcialbym wieedziec...

    jacek

  • 8. Data: 2002-09-25 07:58:46
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Wed, 25 Sep 2002 09:47:04 +0200, "Krzysztof Filipiak"
    <k...@q...org> wrote:

    >Twierdzenie ze na swiecie standardem jest *.doc, moze tylko swiadczyc o
    >twojej
    >malej kulturze informatycznej ...

    No pewnie - standardem jest *.pdf. ROTFL.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 9. Data: 2002-09-25 08:01:19
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "jerzu" <j...@i...pl> wrote in message

    > No pewnie - standardem jest *.pdf. ROTFL.

    A w jakim formacie publikowane są prace naukowe?

    TomasH

  • 10. Data: 2002-09-25 08:02:44
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > Bo
    > napewno nie informatyka ...

    I bardzo dobrze! Informatycy to - wbrew pozorom - wyjatkowo skostniale
    umyslowo istoty...

    1. Dokad trafaja podania o prace z zalacznikiem lub bez? do roznych osob,
    glwnie do sekretarek i HRowcow ew. dyrektorow ale NIE DO INFORMATYKOW na
    Jowisza!!!!

    2. Ilu z tych ludzi:
    - wie co to jest *pdf?
    - wie czym to otworzyc?
    - wie ze jesli nie moga tego oworzyc to trzeba zainstalowac przegladarke?
    - wie ze jesli nie ma przegladarki to czy wie gdzie jej szukac?

    W wiekszosci przypadkow sekretarek i HRowcow takie cos trafi do kosza "a bo
    ja nie umialam tego otworzyc...".

    Jesli zamierzasz wysylac *.pdfy - to zycze powodzenia!