PracaGrupypl.praca.dyskusje › byłam na rozmowie:-))

  • 11. Data: 2004-12-08 18:53:20
    Temat: Re: byłam na rozmowie:-))
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    po 1 rozmowe tez bylem zachwycony! oby to byla twoja 1 i ostatnia rozmowa:)

  • 12. Data: 2004-12-08 22:08:11
    Temat: Re: niestety szukam dalej
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj wieczorkiem Pani zadzwoniła, że niestety do nastepnego etapu
    wybrali
    > inna osobe.
    > czyli szukam dalej....
    > dobrze że tak szybko dali odpowiedz...
    >
    > hm...
    >
    > Dominika ( w troche gorszym humorze i z mniejsza nadzieja...)

    głowa do góry, w końcu coś znajdziesz

    pozdrawiam,
    tomek

  • 13. Data: 2004-12-09 19:56:30
    Od: "Omen" <n...@t...pl>

    >Jak sobie radzicie z "niemyśleniem" o rozmowie ? z nie nastawianiem >sie? i
    czekaniem na telefon?

    W poniedziałek też byłem na rozmowie i jestem zadowolony bo to jedna z wielu
    rozmów jakie odbyłem która, była przeprowadzona wg profesjonalnie przez
    rekrutującego i bardzo miło. Odnoszę też wrażenie, że samopoczucie
    poszukującego pracy i stres przy rozmowie w dużej mierze zależą od kultury
    osobistej rozmówcy i nastawienia do rozmówcy. Tam gdzie byłem potraktowano
    mnie bardzo życzliwie co wpłynęło na to że byłem w miarę wyluzowany i
    rozmawiałem dość swobodnie. W dodatku dużo zależy czy rozmówca wie o co mu
    chodzi i wie czego oczekuje. Jak wspomnę ludzi z kilku rozmów, którzy
    prowadząc rozmowę z potencjalnym kandydatem palili papierosy albo czytali
    gazety to jeszcze mam dreszcze....
    a jeśli chodzi o czekanie i radzenie sobie - to myślę że wszytsko zależy od
    charakteru. Ja z natury pesymista zazwyczaj zakładam na nie bo uważam że
    lepiej być miło zaskoczonym niż bardzo zawiedzionym no ale to już wg
    własnego uznania.

    Omen

    &&&Mobilis in Mobili&&&