PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana pracy

  • 1. Data: 2004-12-07 12:37:16
    Temat: Zmiana pracy
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    Witam,

    obecnie kończę studia (informatyka) i od roku pracuje w niewielkiej firmie
    informatycznej (Warszawa). Teraz mam możliwość zmiany pracy na dającą lepsze
    perspektywy i możliwości (duża międzynarodowa firma, stosują nowocześniejsze
    technologie, lepsza kasa, szkolenia). I teraz mam mały dylemat co zrobić?
    Trochę mi szkoda rozstawać się z moją dotychczasową firmą. Poza tym na razie
    mogłbym współpracować z nową firmą na zasadzie pracy zdalnej(a w starej
    pracuję na 0.5 etatu) więc może przez jakiś czas pracować i tu i tu i
    dopiero za jakiś czas się ostatecznie na coś zdecydować. Co byście poradzili
    ?

    pozdrawiam,
    tomek

  • 2. Data: 2004-12-07 13:07:15
    Temat: Re: Zmiana pracy
    Od: "Adam" <...@...c>

> [...]
    > pracuję na 0.5 etatu) więc może przez jakiś czas pracować i tu i tu i
    > dopiero za jakiś czas się ostatecznie na coś zdecydować. Co byście

    szkoda rozstawac??a dlaczego?
    z doswiadczenia wiem,ze nalezy wybrac ta opcje,ktora bedzie dla Ciebie
    najkorzystniejsza.Firma bez Ciebie nie upadnie, a Ty patrzac z perspektywy
    czasu bedziesz zadowolony.Ja tez kiedys odszedlem z duzej firmy, ktora
    niestety nie dawala mi mozliwosci realizacji ambicji zawodowych. Bardzo
    sobie teraz chwale moja decyzje....A przyjaciele z dawnej firmy pozostali.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2004-12-07 17:58:18
    Od: "taipan" <t...@D...onet.pl>

> [...]
    > pracuję na 0.5 etatu) więc może przez jakiś czas pracować i tu i tu i
    > dopiero za jakiś czas się ostatecznie na coś zdecydować. Co byście

    Czesc.
    Mialem podobnie i przez pewien czas ciagnolem 3 firmy na raz + studia (5 rok
    IT).
    Powiem tak - WARTO. Szczegolnie jesli nie jestes pewnien nowej firmy.
    Czasem
    zdarza sie ze obiecuja Ci "zlote gory" (niekoniecznie $$$$ ale np. nowe
    technologie,
    wyjazdy, szkolenia) i okazuje sie to fikcja. Wiem z doswwiadczenia ze 5 rok
    jest
    dosc luzny a mgr mozna obronic we wrzesniu. Szczegolnie jak jedna praca jest
    zdalna -
    nie wahaj sie tylko zobacz co i jak przez np 1 msc. Bedziesz mial wieksza
    pewnosc
    ze nie zostaniesz "na lodzie" (odejdziesz ze starej firmy a w nowej bedzie
    kiepsko
    albo sami zrezygnuja po msc z ciebie - na okresie probnym moga to zrobic z
    dnia na
    dzien).
    pzdr TP.

  • 4. Data: 2004-12-07 20:54:44
    Od: "E B" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    tomek <t...@w...pl> napisał(a):
    Jeśli Ci starczy energii i czasu pracuj w dwóch:) Oczywiście dopóki będziesz
    się wyrabiał z terminami.

    ps. A jak już opóścisz dotychczasową firmę na zawsze to daj cynk jaka to, może
    złapię się na Twoje miejsce.

    Pozdro
    Ewa