PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie to stanowisko (nazwa) ?

  • 1. Data: 2004-12-07 10:44:45
    Temat: Jakie to stanowisko (nazwa) ?
    Od: "Radzioslaw" <r...@p...onet.pl>

    Witam!!!
    Drodzy Grupowicze.
    Jestem w malej kropce. Nie jestem w stanie znalezc odpowiedniego stanowiska
    pracy (chodzi mi o nazwe).
    Osoba zajmuje sie:
    - szkoleniami
    - jest kierownikiem dzialu jakosci (odpowiada za jakosc wykonywanej pracy
    przez odpowiednie dzialy, oraz kontroluje ta jakosc)
    - odpowiada wiedze tych zespolow pod wzgledem merytorycznym (tworzy
    procedury)
    - zazleca rozne prace kierownikom zespolow i je
    kontroluje
    Oto czym sie zajmuje dana osoba.
    Nie jestem w stanie znalezc dla niej odpowiedniego stanowiska. Czy ktos zna
    jakies stanowisko, ktore by odpowiadalo pracom wykonywanym przez dana osobe,
    badz czy mozna gdzies znalezc (w jakims slowniku) takowe stanowisko ?
    Z gory dziekuje.

    Z powazaniem,
    RadekK

  • 2. Data: 2004-12-07 11:00:31
    Temat: Re: Jakie to stanowisko (nazwa) ?
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-07, Radzioslaw <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > procedury)
    > - zazleca rozne prace kierownikom zespolow i je
    Pierwsze skojarzenie jakie miałem to "koło gospodyń wiejskich" - w myśl
    zasady: tańczy, śpiewa i haftuje, daje dupy i gotuje ;)
    A poważniej...Podejrzewam, że termin QA Manager Ci nie odpowiada. To może
    Kierownik/Dyrektor/Manager d/s Jakości?

    > badz czy mozna gdzies znalezc (w jakims slowniku) takowe stanowisko ?
    Możesz spróbować poszukać po Quality Assurance - może wypluje Ci coś
    sensownego.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    zaoszczędzona benzyna napędza motory tak samo dobrze, jak zaoszczędzony cement
    wiąże zaoszczędzone cegły

  • 3. Data: 2004-12-07 11:32:35
    Od: "AKS" <o...@b...zag.pl>

    Radzioslaw news:cp41i8$m4g$1@nemesis.news.tpi.pl napisał (-a):

> [...]
    > zna jakies stanowisko, ktore by odpowiadalo pracom wykonywanym przez
    > dana osobe, badz czy mozna gdzies znalezc (w jakims slowniku) takowe

    Coz... moze "combo" ;-)
    Najmodniejsze w ostatnich czasach stanowisko.

    --
    Pozdrowienia,

    AKS

  • 4. Data: 2004-12-07 11:40:17
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "AKS" <o...@b...zag.pl> napisał w wiadomości
    > Radzioslaw news:cp41i8$m4g$1@nemesis.news.tpi.pl napisał (-a):

    > Coz... moze "combo" ;-)
    > Najmodniejsze w ostatnich czasach stanowisko.

    Ja ostatnio widzialam identyfikator z imieniem, nazwiskiem i podpisem
    "Pracownik Kluczowy". (Nie wygladal na takiego, ktory by mial cokolwiek
    wspolnego z kluczami).

    I.

  • 5. Data: 2004-12-07 20:42:54
    Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net>

    Sam napisales,
    Kierownik Dzialu Jakosci, u mnie w robocie jest takie stanowisko, po
    angieslku to chyba jest Quality Department Manager.

    Pozdrawiam
    Lukasz