PracaGrupypl.praca.dyskusjebrak zgody na rozwiazanie umowy › Re: brak zgody na rozwiazanie umowy
    From: Aleksandra <a...@u...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: brak zgody na rozwiazanie umowy
    Date: Thu, 05 Dec 2002 15:59:39 +0100

    aoraat wrote:

    > Chyba bez przesady, najpierw przyszedł do pracy a jak się zorientował co
    > jest grane to poszedł.
    > A propos dowiedziałam się ze takowy protokół został spisany.

    No to własciwie nie ma o czym dyskutować -
    wypowiedzenie uznaje się za skuteczne. Tylko ,
    jesli wysyłali potem jeszcze pisma, to bez sensu,
    dali chyba ciała. Należało wysłać swiadectwo pracy
    - koniecznie!
    Z odpowiednią adnotacją o przyczynie rozwiązania
    umowy o pracę.

    > I mam jeszcze jedno pytanie w związku z zaistniałą sytuacją.
    > A mianowicie, tego nieszczęsnego poniedzialka, kiedy pracownik nie podpisał
    > rozwiązania umowy i wyszedł, nie można potraktować jako opuszczenie miejsca
    > pracy? Z tego co wiem miał 2 dni na poinformowanie nas o swojej
    > nieobecności, czego nie uczynił...

    Pracownik ma trzy dni - to raz. Poza tym przecież
    drugiego dnia się dowiedzieli, więc termin został
    utrzymany :-)
    Poza tym miałam taki przypadek. Sąd Pracy stanął
    po stronie pracownika, więc wiem, że to nie jest
    opuszczenie miejsca pracy.

    > Dodam ze facet jest bardzo bezczelny a zwolnienia są naciągane...

    Tak bywa...

    Nie stanowi. Zawsze może powiedziec, że chciał
    dobrze i osobiscie pinformowac pracodawcę o
    chorobie, dostarczyc na czas zwolnienie lekarskie
    itd. Są sposoby :-(
    Ale i my jestesmy pracownikami, prawda...?

    pozdrawiam,
    Aleksandra

    PS. Ste dobrze gada. Nasłać potem ZUS. Wezwą na
    komisję, ale to czasem niewiele daje, wierzcie mi.
    Niemniej facet będzie miał swiadomosć, że patrzy
    mu się na ręce.