PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobotny, a umowa o dzieło › Re: bezrobotny, a umowa o dzieło
    From: "Bożena" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bezrobotny, a umowa o dzieło
    Date: Thu, 2 Oct 2003 11:41:27 +0000 (UTC)

    wynika z tego że w momencie rejestracji nie byłeś już związany umową o dzieło
    i do tej pory nie jesteś, ale i tak sie to troszę komplikuje bo w tym
    momencie nie wiem czy powinieneś sie zarejestrować jako absolwent, chyba
    tylko jako normalny bezrobotny, bo już pracowałeś. Poza tym nie był to dobry
    pomysł, bo tracisz prawdopodobnie przywilej programu 'Pierwsza praca', choć
    może z umową o dzieło jetsto inaczej i trzeba było od umowy odprowadzic w
    terminie podatek.
    Pomyśl lepiej jak tę umowę przepisać na kogoś z rodziny jeśli jeszcze możesz
    pozdrawiam
    Bożena