PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobotny, a umowa o dzieło › Re: bezrobotny, a umowa o dzieło
  • Data: 2003-10-02 09:20:04
    Temat: Re: bezrobotny, a umowa o dzieło
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bożena" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:blfb0p$stq$1@inews.gazeta.pl...
    > ups!
    > chyba źle Cię zrozumiałam, bo chyba wygląda że umowa Twoja była wcześniej
    niz
    > się zarejestrowałeś, a zarejestrowałeś się po skończeniu umowy, czy ja
    czegoś
    > nie rozumiem, to mnie popraw
    > pozdrawiam
    > Bożena

    Dobrze mnie teraz zrozumialas :)
    Dokladnie mam 23 lata, i skonczylem studia inzynierskie (informatyka) w
    maju, zglosilem sie do Urzedu Pracy we wrzesniu i oczywiscie zarejstrowalem
    sie jako bezrobotny, ktory nigdy wczesniej nie pracowal. Po tygodniu we
    wrzesniu znajomy szwagra zadzwonil do mnie zebym mu pomogl w firmie przy
    komputerach, ale ze jako on wygral jakis przetarg i potrzebne mu sa koszta
    na sierpien wiec poprosil mnie zebym podpisal umowe o dzielo na date
    sierpniowa i to na kwote 2000 zl, na co przystalem, bo z tego mi odpalil
    odrazu na reke 200zl. Po drugim tygodniu, szwagier mi zalatwil fuche na
    jeden dzien w Urzedzie w Zakrzewie, (ja mieszkam w Lublinie) i oni mi dali
    tez do podpisania umowe o dzielo, ale juz normalnie na tyle ile zarobilem,
    czyli na 220 zl, i teraz nie wiem co mam robic, bo ani o pierwszym fakcie
    ani teraz o drugim jeszcze nie powiadomilem Urzad Pracy, podpowiedzcie mi co
    mam zrobic, co mam im powiedziec i co sie ze mna stanie, bo troche mi jest
    szkoda tracic staz absolwencki w Urzedzie Pracy, a jako ze minelo juz dawno
    5 dni, to pewnie jeszcze bede musial placic kare :/ ?

    Pozdrawiam,
    Lepton