PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobotny, a umowa o dzieło › Re: bezrobotny, a umowa o dzieło
  • Data: 2003-10-02 18:49:23
    Temat: Re: bezrobotny, a umowa o dzieło
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Greg" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:blhrg7$cj5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    <cut>

    Ja mam wyznaczone spotaknie do nich na 14.11.03 wiec im wkoncu powiem o
    moich umowach o dzielo i sie postaram wszytko dowiedziec :] jaki bedzie
    rezultate tego, i jak bedzie ten jeszcze watek istnial to napisze, bo
    wczesniej mi sie do nich nie chce jechac i rozwiazywac moje watpliwosci, bo
    takie to jest pogmatwane ze do 14.11.03 odpuszczam to sobie :)

    Pozdrawiam,
    Lepton