PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykuł › Re: artykuł
    From: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: artykuł
    Date: Sat, 7 Dec 2002 22:50:46 +0100

    "Robert Drozd" <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl> wrote in message
    news:5oh4vuklkeof6ccclbivqp6n7pk1m61d72@4ax.com...

    > 16,5 tys dolarów to 66 tysięcy zł rocznie i 5500 miesięcznie. I nie mogą
    > się utrzymać? Ciekawe. No wiem, że ceny są trochę inne, ale...

    Ceny *naprawdę* są inne i nie ma prostego x-krotnego przelicznika z zarobków
    naszych na tamte. Bo utrzymanie się to jedzenie, komunikacja, czynsz, media,
    opłaty, ubezpieczenie, leczenie - każda z tych kategorii rządzi się za
    kałużą innymi prawami. Musisz uwierzyć na słowo, że te 16 tys. dolarów to
    dla czteroosobowej rodziny granica ubóstwa.

    Tomek Z.