PracaGrupypl.praca.dyskusjeanglia - legalnie ?? › Re: anglia - legalnie ??
    From: "Bolek LTC" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: anglia - legalnie ??
    Date: Sun, 9 Jun 2002 15:16:55 +0200

    > prace
    > wykupic szkole jezyka, mozna w Polsce, wtedy komfort na granicy - pokazuje
    > sie kwity i spoko
    mylisz pojecie 'pozwolenie na prace' z wiza studencka z pozwoleniem na
    dodatkowa prace.
    rzeczywiscy wykupienie szkoly teoretycznie umozliwia wjazd do UK z wiza
    studencka. Trzeba ja jednak wykupic (zarezerwowac) na min 6 miesiecy.
    Trzeba tez uwazac na tzw. "VISA Shop" - tak określa się szkoły, które
    sprzedają miejsca w szkole tylko po to, aby umożliwić pracę ludziom z
    kontynentu. Takie kursy są tanie, ale na granicy celnicy mają listę VISA
    SHOP i w 90% cofają takich 'studentów' spowrotem do Polski...
    więc jest spore ryzyko.

    Jeśli szkoła oferuje Ci tydzień nauki za mniej niż 50 funtów, to trzeba
    bardzo uważać.

    Wszystko co wyzej dotyczy wizy studenckiej, a nie jako takiego pozwolenia na
    pracę (które dotyczy konkretnego pracodawcy)

    Jak checie coś wiecej to zapraszam www.getinuk.com

    pozdrawiam
    Boleslaw Drapella
    London Training Centre