PracaGrupypl.praca.dyskusjeanglia - legalnie ?? › Re: anglia - legalnie ??
  • Data: 2002-06-09 22:09:31
    Temat: Re: anglia - legalnie ??
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > aha, zalozyc firme w Anglii, ktos kiedys pisal o tym na grupie, mialem
    > przetestowac, ale jusz zabraklo checi :D

    Kosztuje to w granicach 2000 funtow (oplaty i wynagrodzenie dla f-my prawniczej),
    taniej jezeli
    znasz dobrze angielski i potrafisz napisac sensowny biznes-plan, poza tym musisz
    wykazac sie kasa
    na prowadzenie dzialalnosci, ile-nie wiem, pewnie zalezy od rodzaju dzialalnosci.
    Generalnie jest to dobry pomysl: najpierw wiza na rok, potem na nastepne 4, a potem
    to juz tylko
    obywatelstwo :)))

    > aha i ploty sa, ze Iralndia to raj na ziemii ;) not tested

    tested, dawno i nie prawda.

    pzdr
    ma(R)cintosh