PracaGrupypl.praca.szukana › admin szuka pracy

  • 1. Data: 2005-11-02 19:08:58
    Temat: admin szuka pracy
    Od: "Karol Lipnicki" <k...@o...pl>

    Administrator IT szuka zatrudnienia. Lokalizacja w kraju nie ma znaczenia.
    Gotów jestem do wyjazdu za pracą.

    Zajmuję się również wdrażaniem systemów informatycznych opartych o relacyjne
    bazy danych, pisane w językach C++/C#, PHP.

    -----------------------­---------------------------\
    \
    # Umiejętności #
    ## Software ##
    [+] Administracja Serwerami opartymi o system Solaris;
    [+] Administracja Serwerami opartymi o systemy Debian, Slackware, Gentoo;
    [+] Administracja Serwerami opartymi o system FreeBSD, NetBSD;
    [+] Administracja Serwerami opartymi o system Windows 2000, 2003;
    [++] Administracja serwerami Postfix, Sendmail, ProFtp, Bind, Apache;
    [++] Administracja bazami danych MySQL, PostgreSQL, Firebird;
    ## Hardware ##
    [+] Administracja sieciami IT;
    [++] Administracja sieciami LAN;
    [++] Administracja sieciami WAN/WiFi;
    ## HelpDesk ##
    [+] Wsparcie użytkowników stacji roboczych;
    [+] Konserwacja sprzętu sieciowego oraz montaż/uruchomienie;

    -----------------------­---------------------------\
    \
    # Doświadczenie #
    ## Administrator ##
    [+] Administracja Serwerem opartym o system Solaris;
    [[2003-2005]]
    [[174 PC, Server, SSH]]
    [++] PostgreSQL;
    [++] ProFTPd;
    [++] Postfix;
    [++] Bind (+ rDNS);
    [++] Apache;
    [+] Administracja Serwerem opartym o system Slackware;
    [[2002-2003]]
    [[29 PC, Server, SSH]]
    [++] ProFTPd;
    [++] Apache;
    [++] MySQL;
    [++] Sendmail;
    [++] Samba;
    [++] Bind (+ rDNS);
    [+] Administracja Serwerami opartymi o systemy Windows 2000 i NetBSD;
    [[1999-2002]]
    [[14 PC, Server]]
    [++] Teta CRM;
    [++] IIS;
    [++] Firebird (Interbase);
    [++] Bind;
    [++] Domain Name Manager for Windows;

    -----------------------­---------------------------\
    \
    # Języki #
    ## Angielski ##
    [+] W mowie;
    [++] Dobrze;
    [+] W piśmie;
    [++] Dobrze;

    ## Niemiecki ##
    [+] W mowie;
    [++] Dobrze;
    [+] W piśmie;
    [++] Słabo;

    -----------------------­---------------------------\
    \
    # Inne #
    ## Własne publikacje ##
    [+] Tematyka;
    [++] Mandrake;
    [++] Debian;
    [++] Fedora;

    -----------------------­---------------------------\
    \
    # Oprogramowanie #
    ## Graficzne ##
    [+] Adobe;
    [++] Photoshop CS2;
    ## Biurowe ##
    [+] Office;
    [++] MS Office;
    [++] Open Office;
    [+] ERP/CRM;
    [++] TETA CRM;
    [++] Płatnik;

    -----------------------­---------------------------\
    \
    # Kontakt #
    [+] Zainteresowanych proszę o kontakt:
    [++] email: k...@o...pl
    [++] phone: 604 774 461

  • 2. Data: 2005-11-02 21:32:43
    Temat: Re: admin szuka pracy[OT]
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    -----------------------­---------------------------\
    \

    -----------------------­---------------------------\
    \

    -----------------------­---------------------------\
    \
    > # Kontakt #
    > [+] Zainteresowanych proszę o kontakt:
    > [++] email: k...@o...pl
    > [++] phone: 604 774 461

    A to jak tacy ludzie nie mają pracy to co ja mam powiedzieć.

  • 3. Data: 2005-11-03 00:33:36
    Od: "magilla_" <m...@o...pl>

    User *Tomek*, <t...@v...pl> napisał(a):

    > A to jak tacy ludzie nie mają pracy to co ja mam powiedzieć.

    Musiałeś cytować cały tekst, żeby napisać jedną linijkę?

    --
    pozdrawiam, Marcin Węcławski
    GG* 2324319, mail: magilla(at)o2.pl

  • 4. Data: 2005-11-03 21:36:49
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    magilla_ napisał(a):

    > Musiałeś cytować cały tekst, żeby napisać jedną linijkę?

    Straciło by na wrażeniu:D