PracaGrupypl.praca.dyskusje › a dzisiaj w moim miasteczku...

  • 61. Data: 2002-07-04 19:46:51
    Temat: Re: a dzisiaj w moim miasteczku...
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    Przy takiej pensji mieszkania sie nie dorobi, a wynajem _ media min 600 zl
    trza dac. A nie samym mieszkaniem czlowiek zyje, nie mowiac o dzieciach.

  • 62. Data: 2002-07-04 20:03:13
    Od: "DanielR" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Ola Mycha" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Stanowisko sprzedawca lub kasjer. I wiecie ile płacą? 280 PLN
    > "na reke" na pol etatu... Juz sie pewnie ludzie zastanawiaja na co wydac
    > pieniadze...

    Mgr farm Lublin zatrudniona na pełny etat
    pensja: 760 PLN brutto = 560 PLN netto
    no comment
    Pozdrawiam
    AsiaR

  • 63. Data: 2002-07-04 20:05:46
    Od: "Coby" <N...@o...pl>

    "Jarek Zgoda" napisał w wiadomości

    > Zatrudniając kasjerkę za 1200 zł netto żądałbym od niej dużo więcej, niż
    > tylko przesuwania taśmy i przyjmowania pieniędzy od klientów, a już na
    pewno
    > średniego z maturą i pełnej dyspozycyjności

    PO PRACY TEZ CHCIALBYS MIEC JA DO SWEJ
    DYSPOZYCJI :-?????????

    > oraz tego, że mi w ciągu pół roku
    > nie zajdzie w ciążę.

    Pewno, a najlepiej jesli zlozy oswiadczeni, ze jesli zajdzie w ciaze
    to wyjedzi za wschodnia lub poludniowa granice i usunie ciaze.

    BTW Wez zimny prysznic, wyjdz na spacer zaczerpnij troche
    swiezego powietrza, a przy okazji sprawdzisz czy twoj samochod
    stoi na kolach czy tez na klockach, bo moze nastoletnie dzieciaki
    tej kasjerki odkrecily Ci kola by miec czy zaplacic zalegly od kilku
    miesiecy czynsz.

    --
    Coby

  • 64. Data: 2002-07-04 20:06:03
    Od: "Coby" <N...@o...pl>

    "Jarek Zgoda" napisał w wiadomości

    > Szok? Naprawdę? 560 netto dla kasjerki w hipermarkecie to mało? To ile ona
    > miałaby zarabiać?

    (:-( Czy pomyslales o tym, ze byc moze taka kasjerka
    dojezdza do uragajacej jej godnosci pracy w hipermarkecie
    np. 30 kilometrow, a pozniej jeszcze kilka przystankow MZK.
    Jak myslisz ile wyda na bilety?????
    Bo ja mysle, ze jej nie wystarczy.
    A moze ona ma rodzine, np. meza i 2 dzieci, jaki Twoim
    zdaniem powinien byc dochod na osobe w takiej rodzinie.
    Pewno 200 to Twoim zdaniem zbyt wiele :->>

    --
    Coby

  • 65. Data: 2002-07-04 20:08:24
    Od: "DanielR" <d...@w...pl>

  • 66. Data: 2002-07-04 21:06:17
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ponieważ:
    > 1. ponosi ryzyko biznesowe
    > 2. decyduje kto i co ma robić
    > 3. może się ubezpieczyć
    > 4. błedy mają charakter statystyczny, pewna ich ilość jest nieunikniona
    > i jest kosztem działalności gospodarczej, wynikają często ze zbiegu
    > okoliczności i przypadku
    >
    > Mądry i zapobiegliwy pracodawca ustala takie procedury, że w przypadku
    > błędu nie szuka się ofiary, a modyfikuje procedurę.

    Wiem, ale na kasie nie sposob jest sie ponmylic, kasa wybije nawet reszty,
    wiec
    potrzeba liczenia nawet nie musi byc perfekcyjna.
    Ustala sie limity, od utargu np., ale powyzej ktos musi zaplacic...

  • 67. Data: 2002-07-04 21:12:53
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Peem" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kudlaty" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
    >
    > Ile kosztuje reklama w TV? 50 tys za spot? Gdybym... np. wygrał w totka te
    > marne 8 mln zł to narobilbym troche zamieszania ;-) Pokazać np. jak
    niektóre
    > kasjerki noszą pampersy, bo nie mogą wstać od kasy...

    Z tymi pampersami to prawda, ale nie do konca, po prostu te panie zaczely
    sie burzyc i
    stawiac, ze kodeks pracy to i tamto, to pracodawca podzieli je na dwie
    grupy, te wg KP
    maja 15min wolnego, w ciagu ktorych musza,wypalic fajka, odlac sie, zjesc
    dokonac innych
    czynnosci fizjologicznych. Tak wiec jak widac pracodawca nie zlamal prawa
    wrecz przeciwnie perfidnie wykorzystal jak to zwykle robia pracownicy ;))

    Pozdr

  • 68. Data: 2002-07-04 21:15:58
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    > A ile powinien zarabiac mój ojciec:

    Duzo, niech wyjedzie do Francji, tam go przyjma z otwartymi ramionami, po
    roku
    bedzie mial apartamen w centrum Paryza, po dwoch bedzie jezdzil Porshe, moj
    kumpel
    tak zrobil, a byl tylko nie wiem jak to sie nazywa, chirirgiem od oczu. ;))

    > Chirurg, II stopien specjalizacji, zastępca ordynatora, 30 lat praktyki
    > (pracy), wzywany (niezależnie od pry dnia/nocy) co kilka dni do szpitala
    > (dojazd 20 km), oczywiście dyżury co kilka dni (8h pracy + 16h pracy) ?

    Tak nawiasem mowiac to w naszym kraju lekarzy jest za duzo...

  • 69. Data: 2002-07-04 22:05:18
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    > Mgr farm Lublin zatrudniona na pełny etat
    > pensja: 760 PLN brutto = 560 PLN netto

    Czy w prywatnej aptece? Jesli tak to wszystko ok, w tej grupie zawodowej to
    normalne. Starsi koledzy/kolezanki Cie po prostu, delikatnie mowiac
    'wykorzystuja'. Zrobisz specjalizacje to bedzie Ci latwiej znalezc pracy z
    lepszym wynagrodzeniem.
    Najlepszy biznes w tej branzy zrobili aptekarze ktorzy mieli mozliwosc
    otworzyc apteki na poczatku lat 90-tych. Ta grupa to na dzis bardzo silny
    lobbing w tym segmencie rynku. O swoje walcz jak lwy. Pozeraja kazdego kto
    stanowi zagrozenie dla ich wysokich dochodów.

  • 70. Data: 2002-07-05 06:21:22
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    > jesli pracodawca nie potrafi uzyskac
    > dochodu
    > przy owej placy minimalnej - to won z rynku

    I przez takie gadanie nasza gospodarka stoi jak stoi.
    Jezeli to ty chcesz ustalac odgórnie, kto ma byc na rynku a kto nie, to ja
    nie wróze takiemu rynkowi kariery.
    Sytuacja jest taka sama jezeli bedziesz popierac prawo majstrujace w
    gospodarce.
    Jezeli uwazasz, ze tacy pracodawcy nie sa porzebni na rynku - to przekonaj
    ludzi, zeby nie kupowali kiczowatych ale tanich rzeczy, slabej jakosci ale
    tanich mebli, uzywanej ale taniej odziezy itp...

    A najlepiej zacznij od siebie i przestan kupowac w hipermatketach, a nie
    gadaj o tym ze takie nie powinny istniec na rynku.

    Rafal