PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie-odprawa › Re: Zwolnienie-odprawa
    From: "videoklip" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienie-odprawa
    Date: Thu, 14 Nov 2002 15:16:07 +0100
    Sender: v...@p...onet.pl@linux.erg.com.pl

    news:rub5tu8th764u67vimqsls7brrgcb0m48r@4ax.com...
    > Pięknego dnia Wed, 13 Nov 2002 10:08:25 +0100, "videoklip"
    > <v...@p...onet.pl> zakodował:

    > Jakie jest uzasadnienie wypowiedzenia? Jeżeli przyczyny ekonomiczne,
    > to odprawa Ci się należy.

    Niestety nie są to przyczyny ekonomiczne tylko nieprzyjąłem nowych warunków
    płacy i pracy. Automatycznie stało się to wypowiedzeniem z 3 miesięcznym
    okresem wypowiedzenia.

    > Ooops. To biegiem do sądu. Umowa o pracę zobowiązuje pracownika do
    > starania się (i tylko za zaniednanie może zostać ukarany). Za efekty
    > nie odpowiadasz.

    O to dzięki za tą informację. Tylko jedno - jak dam teraz do Sądu to
    przecież ja tu jeszcze pracuję przez 2,5 miesiąca. Na L4 nie mam co liczyć a
    mogą mi tu jeszcze podłożyć jakąś świnkę. Czy nie lepiej i czy miożna bedzie
    jeszcze złożyć pozew o ten zapis "braku skutecznosci w zarządzaniu" po
    otrzymaniu świadectwa pracy?

    Pozdrawiam
    G.