PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie-odprawa › Re: Zwolnienie-odprawa
  • Data: 2002-11-20 13:05:34
    Temat: Re: Zwolnienie-odprawa
    Od: "videoklip" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomek" <t...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ardf77$e5a$1@news.lublin.pl...

    > placowych,
    > czyli rozwiazanie umowy nastepuje za wypowiedzeniem z winy pracodawcy i
    > nalezy Ci sie wypowiedzenie i odprawa uzaleznione od:
    > a - stazu pracy w firmie
    > b - stazu pracy wogole

    Niestety nie byłem jeszcze u prawnika (brak czasu) ale widzę że musze zrobic
    to jak najszybciej.
    Jeżeli mi sie należy w tym moim przypadku odprawa to muszę o nią powalczyć.
    W kadrach poinformowano mnie ze żadnej odprawy nie dostanę bo przy takim
    rozwiazaniu umowy o prace ona mi sie nienalezy.
    Moj staż w pracy
    Rozpoczecie pracy po studiach marzec 1994, a od maja 1999 przeszłem do pracy
    w aktualnej firmie.

    Pozdrawiam
    G.